×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۹۸/۸/۲۲

نورالله آذرخش خو رئیس مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلام در گفتگو با چغادک نیوز عنوان کرد: در پی اعلام حمایت مجمع پیروان ولایت استان از چهار کاندیدا در حوزه انتخابیه در استان بوشهر که با تحقیق, بررسی و تصمیم گیری مسؤلین کشوری مجمع صورت پذیرفته است, یکی از افراد, یا افرادی از نهادهای نظارتی استان که بنظر میرسد قصد مهندسی انتخابات را دارند و کاندیدای خاصی مدنظرشان می باشد, ضمن انزجار از حمایت این مجمع از چهار کاندیدای ولایی و انقلابی، تهدیدوارانه خواستار تجدید نظر در لیست حمایتی این مجمع شده که ضمن گزارش به مسؤلین مربوطه کشور از این رفتار توهین آمیز، مجمع پیروان ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی ایران, حمایت مجمع پیروان استان را تأیید و حمایت خود را از ۴ کاندیدای انقلابی و ولایی اعلام کرده است.

شنیده شده است که در یکی از جلسات خانگی پدر خوانده اصولگرایان بوشهر که مورد نقد برخی افراد حاضر واقع شده بود به این کاندیدای احتمالی عنوان شده است;  اگر قصد دارید که رای بیاورید باید بروید و در یزد کاندیدا شوید چراکه عمر رای آوری شما در  بوشهر به سر آمده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که ; در پی جلسه انتخاباتی که اخیرا در دشتستان با نام امام زمان (عج)برگزار شد اثر عکسی را داشته و مورد نقد و نکوهش دوستداران انقلاب در استان و کشور  قرار گرفته است که این نقد از دو سوی برای برگزارکنندگان میتینگ سیاسی و مهمان آنان بوده و سوالاتی را از مهمان و میزبان در اذهان پدیدار شده است
سوال از میهمان این است, شما که تخصصتان نقد FATF  بوده چرا سطح خود را در حد یک رقابت محلی پایین آوردید؟ سنخیت مراسم مذهبی امامت حضرت صاحب عصر با موضوعات سیاسی چیست؟
آیا رفتار شما در نقد FATF  مانند رفتار هفته پیش شما در سو استفاده از یک مراسم مذهبی و حمایت زود هنگام از یک کاندیدا است؟

سوالات از میزبان نیز این چنین است که آیا در طول سالیان گذشته این چنین مراسمی در منزل وی برگزار شده است یا خیر؟آیا همیشه برای مراسم مذهبی مهمان سیاسی دعوت می کردید؟ نسبت مراسم مذهبی سیاسی برگزار شده با کاندیداتوری یکی از نزدیکان میزبان چیست؟.

شنیده شده است; اسکندر بهروزی کاندیدای حوزه بوشهر و از چهره های ولایی, انقلابی و جهادی استان که در لیست حمایتی مجمع پیروان ولایت فقیه استان قرار گرفته است, در جلسه خانگی حدود ۱۵۰ نفره خود در روستای آبطویل موجبات بیعت و اعلام حمایت اهالی روستای آبطویل را به نفع خود فراهم ساخته است.

شنیده می شود; محمد کارگر کاندیدای حوزه جنوب استان و اسکندر بهروزی کاندیدای حوزه بوشهر و از چهرهای ولایی استان و تحت حمایت مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر در اقدامی جالب توجه; جلسه خانگی مشترکی را در شهر عالیشهر با حضور عده ای از فرهنگیان و اقشار مختلف مردمی برگزار نموده اند که موجبات همپوشانی و تبادل آراء در دو حوزه انتخابیه را برای اولین بار به صورت منسجم و سیستماتیک فراهم خواهد آورد.

شنیده می شود; در روزهای اخیر غلامعلی میگلی نژاد کاندیدای احتمالی حوزه بوشهر به دعوت از حزب موتلفه اسلامی استان و با حضور اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان جلسه ۲ساعته ای را داشته  که در جواب سوالی مبنی بر کناره به نفع جوانان با توجه به تاکیدات رهبری عنوان کرده است: در صورت حمایت شورای وحدت اصولگرایان از گزینه قابل قبول; حاضر به کناره گیری به نفع آن کاندیداهستم, این در حالی است که وی در جلسه سه ماه قبل جامعه جوانان متحد اسلامی استان در جواب این سوال عنوان داشته بود: من کنار نخواهم رفت و رای خود را داشته و دلیلی بر کناره گیری نداشته و دوست دارم خود را محک بزنم.

شنیده می شود; ابراهیم رضایی کاندیدای احتمالی حوزه دشتستان با حضور شائبه برانگیز خود در نمایشگاه خرما که در نمایشگاه بین المللی بوشهر برگزار شد اقدام به گفتگو با غرفه داران دشتستانی نموده است .
رئیس خانه احزاب استان بوشهر در گفتگو با چغادک نیوز با بیان اینکه در استان سامانه نظر سنجی اصلاح طلبان ( سرا) راه اندازی نشده است, اظهار داشت: هنوز شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در استان شکل نگرفته و بعد از انصراف عبدالرسول عمادی فردی معرفی نشده و در حال حاضر انسجام و اجماعی در بین نیروهای اصلاح طلب و اصولگرا جهت ایجاد شور بیشتر در انتخابات و حمایت از کاندیداها دیده نمی شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false