×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
صفحه دوم چهارشنبه های انتخاباتی ۹۸/۹/۶

صفحه ۲

شنیده ها حکایت از آن دارد که شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در هر حوزه انتخابیه ۵ نفر را به عنوان معتمد انتخاب شده و آنان نیز تا سقف ۱۵۰ کاندیدای احتمالی را معرفی کرده و از بین آنها ۵ نفر که اقبال عمومی بیشتری دارند را انتخاب نموده و از بین آنها نیز با انجام نظر سنجی ۳ نفر را برگزیده و به شورای مرکزی تهران اعلام کنند تا در نهایت توسط حداد عادل و منوچهرمتکی در هر حوزه از بین آنها یک نفر که صلاحیت بیشتری را دارد انتخاب نمایند که هم اکنون این طرح در استان در حال شکل گیری می باشد.

شنیده می شود دو تن از نمایندگان ادوار مجلس پس از نا آرامی های اخیر پیرامون افزایش نرخ بنزین، برای موج سواری بر افکار عمومی حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم قصد استفاده ابزاری از این فضا را داشته اند، یکی از این افراد بیانیه ای صادر کرده و دیگری طی توئیتی معترض سهمیه بندی و گرانی بنزین شده اند، این درحالی است که این دو نماینده ادوار، در زمان نمایندگی خود جزو تصویب کنندگان گرانی بنزین و سهمیه بندی آن در سنوات قبل بوده اند.

شنیده های محافل سیاسی حکایت از آن دارد یکی از کاندیداهای احتمالی حوزه بوشهر، گناوه و دیلم که خود را فردی اصولگرا جا زده است از نیروهای مورد حمایت محمود احمدی نژاد و رحیم مشایی می باشد که در این راستا طی گفتگویی که با علی زاهدی از نزدیکان دولت بهار در استان داشته ایم این مورد را تکذیب نموده است.

شنیده می شود یکی از نزدیکان کاندیدای احتمالی حوزه بوشهر، گناوه و دیلم که به همراه این کاندیدا همیشه در جلسات خصوصی حضور دارد با الفاظی تهدیدآمیز در دیدارها خود را به عنوان فردی با سابقه ۲۵ ساله در نهاد امنیتی استان معرفی نموده و در این راستا گفته می شود درگیری لفظی شدیدی را در ستاد انتخاباتی این کاندیدا با یکی مدعوین به این دفتر داشته و وی را مورد تهمت قرار داده است.

شنیده می شود، کاندیدای گناوه ای مرکز نشین جلسه ای را با اهل تسنن جزیره خارگ برگزار نموده است و در حالی که در این نشست شهردار اسبق خارگ و رئیس شورای دوم و سوم این جزیره وی را همراهی می نمودند، یکی از حاضرین در جلسه بر حمایت از این کاندیدای اصولگرا تاکید داشته است که با اعتزاض دیگر اهل تسنن مواجهه شده است.

شنیده های محافل سیاسی حکایت از آن دارد؛ با وجود اینکه شیخ موسی احمدی کاندیدای حوزه جنوب استان بوشهر از فرماندار اسبق کنگان درخواست بر عهده گرفتن ستاد خود را داشته است، اما این امر با مقاومت برخی از نزدیکان این کاندیدای احتمالی مواجهه شده است.

شنیده می شود، سیده رقیه محمدی از آذری زبانان با ۵۱ سال سن اهل آذربایجان و ساکن بوشهر با مدرک تحصیلی دکتری قلب و عروق که هم اکنون ریاست یکی شرکت ساختمانی را عهده داراست قصد دارد بصورت مستقل در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم کاندیدا شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false