×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
خلیل عبدالهی با کسب اجازه از فرمانده شهید خود، در انتخابات مجلس حوزه بوشهر ثبت نام کرد+تصویر

به گزارش چغادک نیوز: ظهر امروز خلیل عبدالهی از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور در فرمانداری بوشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ثبت نام کرد.

وی در ابتدا با حضور در گلزار شهدای شهر بوشهر ضمن تجدید میثاق با شهدای گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس بر سر مزار فرمانده خود شهید ماشالله ناجی بوشهر فرمانده گردان تیپ المهدی که خلیل عبدالهی در دوران دفاع مقدس معاون وی بوده است حاضر شده و از فرمانده خود کسب اجازه نمود که در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شود.

لازم به ذکر است: این شهید والا مقام در تاریخ ۱۳۶۲/۵/۱ در عملیات والفجر ۲ و آزاد سازی حاج عمران کردستان به فیض عظیم شهادت نائل آمده است و خلیل عبدالهی معاون وی نیز، دو روز بعد از شهادت فرمانده در کردستان مجروح شده است.

عبدالهی سپس با حضور در فرمانداری بوشهر رسما با ثبت نام در انتخابات، حضور خود را در کارزار انتخابات مجلس یازدهم علنی کرد.

وی در گفتگو با چغادک نیوز بیان داشت: با کسب اجازه از فرمانده خود، با شعار اقدام و عمل وارد این عرصه شده ام و امیدوارم شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای باشیم و مطمئن هستم بار دیگر ملت ثابت خواهند کرد که با وجود فشارهای فراوان همیشه و در همه حال پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری هستند.

این چهره سیاسی اصولگرای استان افزود: به عنوان یک نیروی جهادی برای خدمت جهادی وارد عرصه انتخابات شده ام، بسیجی بوده و تا آخر بسیجی و در خط ولایت باقی خواهم ماند و این را افتخار بزرگی برای خود می دانم.

گفتنی است: سمت های مختلفی همچون بخشدار خارگ، معاون سیاسی فرمانداری بوشهر، فرماندار شهرستان جم، مدیرکل اداری مالی استانداری بوشهر، ریاست شورای حل اختلاف شهرستان گناوه، عضو هیات موسس دانشگاه آزاد گناوه، فرماندهی گردان عاشورا، سابقه فرماندهی در ۸ سال دفاع مقدس و فرماندهی گردانهای عاشورا فرماندار نمونه استان در سال ۹۱ و…. بخشی از سوابق این چهره سیاسی و کاندیدای امروز بهارستان یازدهم می باشد./انتهای پیام

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false