×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
اصغر جعفری در حوزه بوشهر گناوه و دیلم داوطلب نمایندگی مجلس شد+تصویر

به گزارش چغادک نیوز: امروز مصادف با ولادت حضرت امام حسن عسکری(ع) اصغر جعفری برای ثبت نام و کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی (مجلس یازدهم) به فرمانداری شهرستان بوشهر، مرکز حوزه انتخابیه بوشهر،گناوه و دیلم مراجعه و ثبت نام نمود.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس ابتدا با همراهی مادر، اقوام و علاقمندان با حضور در گلزار شهدای بهشت صادق شهر بوشهر ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و همرزمان شهیدش بخصوص بر مزار عموی شهیدش، پاسدار حمید جعفری و پسرخاله شهیدش، بسیجی علیرضا رمضان زاده حاضر و ضمن قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آنها بر ایستادگی در حفظ و دفاع از آرمان ها و ارزش های والای اسلامی و شهدا عهد و پیمان دوباره بست و با آنها تجدید میثاق نمود که ادامه دهنده راه و آرمان های آنها باشد.

ایشان سپس بر مزار پدر شهیدش، حاج راشد جعفری حاضر و ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه در حضور مادر از پدرش کسب اجازه نمود تا با توکل بر خدا و رضایت آقا امام زمان(عج) برای یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شود.

در پایان با حضور در فرمانداری بوشهر رسما برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر،گناوه و دیلم ثبت نام بعمل آورد.

این بسیجی فعال با شعار “توسعه اقتصادی،رفاه عمومی،رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای آحاد افراد جامعه به ویژه جوانان(مرد و زن)”پا به این عرصه ی سرنوشت ساز نهاده و خواهان توسعه و آبادانی با نگاه آمایش سرزمینی در سطح استان و حوزه انتخابیه است.

وی بیان نمود همواره بر حول محور وحدت گام برداشته ام و سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه ی رهنمود های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نقشه راه خود میدانم.

ایشان گفتند (من از مردم،با مردم و برای مردم هستم) و تا آخرین قطره خونم با همه ی ظرفیت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و خون شهدا و حقوق مشروع و قانونی مردم دفاع خواهم کرد.

نامبرده دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی(مدیریت منابع انسانی) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است و در حال حاضر دانشجوی دکترای همین رشته و در همان واحد دانشگاهی است.

وی دارای سمت های مختلفی در حوزه های آموزش و تحقیقات کشاورزی به خصوص در حوزه شیلات،اداری-مالی و برنامه ریزی و مدیریت های سطوح عالی بوده که از جمله ی آنها عضویت در شورای آموزشی و پژوهشی در مرکز آموزش عالی علوم و صنایع شیلاتی خلیج فارس-بوشهر، ذیحساب و مدیر امور مالی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، مدیر کل اداره کل تعاون استان بوشهر، مدیر دفتر مطالعات سیاست راهبردی استان بوشهر در دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر بوشهر، معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر و عضویت در هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و غیره بوده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false