×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
روستای سهول شهرستان دیر برق رسانی شد

به گزارش چغادک نیوز؛ روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خبر داد؛ غلامرضا حشمتی در این آیین با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک سالروز بعثت رسول اکرم ( ص) اظهار کرد: در راستای محرومیت زدایی پروژه برق رسانی به روستای سهول با سه هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار متوسط ، ۷۵۰ متر شبکه فشار ضعیف اجرا شده است.

حشمتی ادامه داد: در این راستا از تلاش های نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه و همچنین فرماندار شهرستان دیر برای حمایت موثر از پروژه‌های برق شهرستان دیر کمال قدردانی را داریم.
رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: یکی از رویکردهای راهبردی نظام جمهوری اسلامی برق رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار است که این مهم در استان بوشهر سال‌های قبل محقق شده است.
وی افزود: در استان بوشهر همچنین روستاهای بالای ۱۰ خانوار نیز برق رسانی به آنها پایان یافته واکنون پروژه برق رسانی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار در حال اجرا است.
حشمتی تصریح کرد: در استان بوشهر اکنون ۶۲۳ روستای از نعمت برق برخوردار هستند که پیش بینی شده با اتمام پروژه های روستاهای زیر ۱۰ خانوار شاهد رشدی چشمگیر در آمار روستاهای برق دار استان باشیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false