×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
برنامه ریزی تأمین برق ایام نوروز شهرستان گناوه با حضور فرماندار و مدیرعامل توزیع برق استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در این نشست در فرمانداری شهرستان گناوه برگزار شد اظهار کرد: با سرمایه گذاری مطلوب صورت گرفته در صنعت برق شهرستان گناوه این شهرستان در وضعیتی مناسبی از حیث تامین برق پایدار قرار دارد.

وی بیان کرد: با این وجود انتظار است با تخصیص اعتبارات ویژه در سال جدید شرایطی فراهم شود تا پروژه توسعه و احداث و نوسازی و اصلاح تاسیسات برق شهرستان بخوبی دنبال شود.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: فرماندار گناوه همواره از فعالیت‌های دستگاههای خدمت رسان بویژه صنعت برق همراهی و حمایت نموده است که این رویکرد پشتوانه‌ای ارزشمند برای خادمان مردم در صنعت برق محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: گناوه به عنوان مهمترین بندر تجاری استان جایگاه ویژه ای در حوزه اقتصادی و گردشگری دارد و باید از این ظرفیت ارزشمند به نحو مطلوبی استفاده شود و صنعت برق نیز ایجاد رضایتمندی مردم بویژه مسافران را از اهداف اصلی خود قرار داده است.

حشمتی افزود: در ایام نوروز و حضور مسافرین و گردشگران در استان و شهرستان گناوه، شرکت توزیع نیروی برق در راستای ارائه خدمات مطلوب بیش از ۵۵ گروه عملیاتی را بصورت شبانه روزی سازماندهی نموده است و آمادگی کامل ایجاد شده است.

فرماندار گناوه نیز در این نشست از تلاش‌های بی وقفه مجموعه صنعت برق در استان و بویژه شهرستان گناوه قدردانی کرد.

محمدتقی صفری افزود: فرمانداری گناوه آماده هر گونه حمایت برای تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم در حوزه برق رسانی است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false