×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
استعفای یک مسول جهت حضور در انتخابات مجلس/همه فرمانداران تعهد داده اند در انتخابات شرکت نمی کنند

به گزارش چغادک نیوز اکبر پورات در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر پیرامون کاندیداهای احتمالی انتخابات بهارستان دوازدهم در استان بوشهر گفت: دو نفر از فرمانداران علاقمند به حضور در انتخابات مجلس بوده اند که به هر ۱۰ فرماندار تذکرات لازم داده شده و اعلام کرده ایم در صورت شرکت در انتخابات بایستی قبل از موعد مقرر، با استناد به اعلام وزیر کشور، استعفا دهند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر افزود: از همه فرمانداران تعهد گرفته شده است که در انتخابات شرکت نکنند که در این راستا اعلام می داریم هیچ کدام قصد حضور در این کارزار را ندارد.


وی عنوان کرد: ما جایگزین فرمانداران را مشخص کرده بودیم که در صورت کاندیداتوری، سریعا افرادی دیگری جایگزین شوند ولی پس از انجام تعهد از این اقدام منصرف شده ایم.

پورات اظهار داشت: بر اساس اعلام نهادهای نظارتی، شورای نگهبان و رصدی که داشته ایم فقط یک مدیر کل ۱۰۰ درصد قصد حضور در انتخابات را داشته است که به وی تذکرات لازم ارائه شده و به دلیل اینکه به جمع بندی نهایی نرسیده بود، استعفا نداده است و طی گفتگویی که روز گذشته با وی داشته ایم، اعلام کرده است تا ۸۵ درصد آماده حضور است که در صورت نهایی شدن، باید استعفا دهد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در خصوص استعفای کاندیداهای احتمالی عنوان کرد: تا کنون یک نفر که معاون عمرانی فرمانداری دشتستان می باشد جهت حضور در انتخابات استعفا داده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false