×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
کاندیدای دشتستانی جهت حفظ وحدت و انسجام جبهه انقلاب از انتخابات مجلس کناره گیری کرد

به گزارش چغادک نیوز؛ حسین بی باک کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه دشتستان طی پیامی انصراف خود را از این رقابت ها اعلام کرد.

متن پیام بدین شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات به پیشگاه حضرت بقیه اله اعظم (عج) و ارواح طیبه شهدا و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت و کرامت برای مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) و عرض ارادت و تحیات خدمت مردم شریف شهرستان دشتستان
آن روز که با توکل بر خداوند سبحان، تصمیم گرفتم وارد صحنه انتخابات شوم، می دانستم و روشن بود که برای تغییر اساسی وضع موجود اقدامی بنیادین در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ضروری است، برای حل مهمترین معضلات پیش رو، با بضاعت علمی، تجارب مدیریتی و میدانی پا به عرصه رقابت انتخاباتی گذاشتم و با ترجیح منافع نظام و جامعه بر منافع خود، آرمان ‌های انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تصمیم سازی و سطح گسترده تر دنبال نمایم.

آنچه که در این مقطع زمانی اهمیت دارد و حیاتی است، حفظ منافع مردم، کشور و انقلاب است. باید به منظور وحدت و انسجام در جبهه ى انقلاب، تصمیمى اساسی و خطیر گرفت.

لذا برای حفظ این آرمان بزرگ و رعایت رفتار نخبگی سیاسی، ضمن اعلام انصراف خود از نامزدی و ادامه رقابت در انتخابات مجلس ۱۴۰۲، از همه ى حامیان مردمى خویش در سطح شهرستان می خواهم، که تمام ظرفیت و حمایت خود را براى حمایت جبهه انقلاب و تقویت نامزدهای این جبهه و مشارکت حداکثری عموم مردم در پای صندوق های رای معطوف دارند و از همه حامیان مردمی و یاران بی ادعایِ خودم که بی هیچ چشم داشتی و با تمام وجود، تلاش کرده اند، تشکر و قدردانی می نمایم. انتظار ما و مردم بر این است که این تصمیم، زمینه ساز آغاز دورانى جدید براى یک تحول اساسی در سطح ملی، استان و شهرستان باشد که منتج به حمایت از مستضعفین و محرومان، اقشار مختلف مردمی مانند هنرمندان، ورزشکاران، عشایر، بانوان، جوانان، بازاریان و اصناف، صنعتکاران، دانشجویان و دانشگاهیان، کارمندان، کارگران، بازنشستگان، قومیت های مختلف، مسئولین و خادمان واقعی مردم در ایران سربلندمان گردد.

 

حماسه حضور ادامه دارد و تا ریشه کنی کامل مشکلات موجود، باید جان و آبروی خود را نیز فدا کرد و از هیچ گونه تخریب و انتقاد مغرضانه ای نهراسید
به عمل کار برآید …
افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد

حسین بی باک

وی از پرسنل رسمی علوم پزشکی بوشهر بوده و منتخب مردم شریف شهر برازجان در شورای اسلامی دوره ششم، رئیس کمیسیون عمران شورا، معاون عمرانی فرمانداری دشتستان و همچنین فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، علمی، جهادی و عمرانی و انجام ماموریت های متعدد درمناطق محرم و در نهایت نامزدی انتخاب مجلس ۱۴۰۲ بخشی از سوابق این چهره فرهنگی و سیاسی می باشد.

 

به زعم سیاسیون وی از امیدهای پیروزی در بهارستان بشمار رفته و در حالی که دوره قبل ابراهیم رضایی سرلیست جبهه انقلاب در دشتستان راهمراهی می کرد، اینبار پا در عرصه انتخابات گذاشت ولی در پی رقابت نفس گیری که در این جبهه وجود داشت و تداوم حضور نیز باعث برهم زدن معادلات می شد، از رقابت با نیروهای انقلابی صرف نظر کرد تا جریان انقلابی بهتر بتواند عرض اندام نماید.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false