×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
شرکت در انتخابات صیانت از استقلال سیاسی کشور است

به گزارش چغادک نیوز حجت‌الاسلام محمدکاظم موحدی‌آزاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در دنیا هیچکس مثل ایران استقلال سیاسی ندارد و امروز هیچ ابرقدرتی توانایی ندارد مسئله‌ای را به کشور دیکته کند.

وی بیان کرد: ملت ایران با شرکت شکوهمند و حداکثری به همه معاندین و دشمنان ثابت می کنند که از استقلال سیاسی دفاع تا این نظام به عنوان امانتی مقدس را به امام زمان تحویل می‌دهند.

دادستان کل کشور ادامه داد: بدون تردید ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات از استقلال سیاسی کشور و فعالیت‌های مسئولان حمایت و بار دیگر دشمن را مایوس خواهد کرد.

موحدی‌آزاد اضافه کرد: شرایطی که دشمن دنبال فتنه‌گری است همگان باید هوشیار باشند و غفلت نکنند.

وی گفت: فتنه دشمن ادامه دارد که در سال قبل نیز بخشی از آن ظاهر شد و باید دقت کرد که چرا فتنه علیه نمادها و نهادهای دینی، مذهبی و انقلابی است و چرا در هر فتنه حملات به سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، خانم‌های محجبه و قران سوزی در دستور کار قرار دارد.

موحدی‌آزاد ادامه داد: در مقطعی هزاران متسشار آمریکایی در ارتش ما بود اما امروز یک نفر مستشار در ارتش وجود ندارد که این برگرفته از فرهنگ دینی، امام حسین، عاشورا، اربعین بود که این عزت رابه ارمعان آورد.

موحدی آزاد اظهار کرد: آمریکایی‌ها پایگاه‎‌های خود را در ایران از دست داده و انشالله بزودی نیز از منطقه و کشورهای اسلامی اخراج خواهد کرد.

وی افزود: این ایام مردم عاشق امام حسین (ع) عازم کربلا هستند و هر کسی در خدمت زائران قرار گرفته باید این فرصت را قدر بداند.

موحدی‌آزاد تاکید کرد: زائز اربعین هیچ مشکلی نباید داشته باشد و همه به وطیفه خود در بخش‌‍های مختلف عمل کنند.

وی بیان کرد: در داخل کشور و خاک عراق هر کس به هر نحوی که می‌تواند باید تسهیلات مدنظر زائران را فراهم کند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false