×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
نتایج صحت‌سنجی مدارک متقاضیان ثبت‌نام در انتخابات مجلس امروز اعلام می‌شود

به‌گزارش چغادک نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر درباره تازه‌ترین وضعیت فرآیند پیش‌ثبت‌نام متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برابر آخرین آمار دریافتی از سامانه جامع انتخابات، شمار ثبت‌نام‌کنندگان در فرآیند پیش‌‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر، ۴۹۵ نفر است.

اکبر پورات افزود: از این تعداد، ۴۳۹ نفر مرد و ۵۶ نفر زن اقدام به اعلام حضور در انتخابات در قالب پیش‌ثبت‌نام کردند.

او اضافه کرد: با پایان یافتن مهلت قانونی پیش‌ثبت‌نام در ۲۳ مرداد، مراجع ۶ گانه فرآیند صحت‌سنجی مدارک را آغاز کردند که با اعلام ستاد انتخابات کشور، نتایج آن امروز ۲۶ شهریور در پنجره واحد خدمات وزارت کشور اعلام و پیامکی نیز به متقاضیان ارسال می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز ۲۷ شهریور وارد سامانه پنجره واحد انتخابات به آدرس keshvar.moi.ir شوند و نتایج صحت‌سنجی را مشاهده و پیگیری کنند.

او همچنین گفت: در پنجره واحد، تأیید یا نقص مدارک به متقاضیان اعلام و شرح نقص توضیح داده می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: افرادی که اعتراضی در این بخش دارند می‌توانند اقدام به ثبت نوع اعتراض خود در سامانه کنند.

او ادامه داد: بر اساس قانون، ۶ دستگاه متولی تا ۲۶ مهرماه، فرصت دارند نتایج کلی داوطلبان را مشخص کنند.

پورات بیان کرد: در روز ۲۷ مهر، فرآیند ثبت‌نام الکترونیکی متقاضیانی که بر اساس بررسی‌های مراجع ششگانه ندارند، مشکلی ندارند و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، آغاز می‌شود و تا روز دوم آبان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false