برای برخورد با کتاب‌سازان ظرفیت قانونی فراهم نیست/پروپاگاندای رسانه‌ای در پرفروش‌ کردن برخی کتاب‌ها


علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب با اشاره به برخی فهرست‌های منتشر شده از پرفروش‌های کتاب در بازار‌، این فهرست‌ها را غیرواقعی خواند و گفت: این فهرست‌ها معمولا با آمارهای موجود در خانه کتاب همخوانی ندارد و بیشتر پروپاگاندای رسانه‌ای برای پرفروش کردن است·علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب با اشاره به برخی فهرست‌های منتشر شده از پرفروش‌های کتاب در بازار‌، این فهرست‌ها را غیرواقعی خواند و گفت: این فهرست‌ها معمولا با آمارهای موجود در خانه کتاب همخوانی ندارد و بیشتر پروپاگاندای رسانه‌ای برای پرفروش کردن است·

فرهنگی

برای برخورد با کتاب‌سازان ظرفیت قانونی فراهم نیست/پروپاگاندای رسانه‌ای در پرفروش‌ کردن برخی کتاب‌ها