×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
گردهمایی سراسری حزب موتلفه اسلامی با سخنرانی کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز: گردهمایی حزب موتلفه اسلامی با موضوع تبیین جایگاه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم با حضور جمعی از نمایندگان و نامزدهای حزبی این تشکل سیاسی در تهران برگزار شد و تنها چهره ای که از استان بوشهر در این نشست کشوری حضور داشته است، محمد(عبدالله) نجفی اصل کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان بوده است.

 

نجفی اصل مدیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی به عنوان تنها نماینده استان بوشهر به دعوت از حزب موتلفه، در این نشست حضور پیدا کرده و در مورد  آسیب شناسی  رفتار انتخاباتی برخی  افراد و کاندیداها در سالهای  گذشته، به ایراد سخن پرداخته است.

 

 

 

دراین نشست انتخاباتی که با محورهای  مجلس تحول و تکامل   مجلس دوازدهم برگزار شد، مصری نایب رئیس اول مجلس  شورای اسلامی، محمدرضا  پور ابراهیمی  نماینده کرمان  و  رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی و اسدالله بادامچیان   دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مورد اهمیت مجلس دوازدهم و همگرایی اصولگرایان و همچنین وضعیت انتخابات، به ایراد سخن پرداختند.

 

گفتنی است: برای اولین بار می باشد که یک کاندیدا در استان بوشهر،  اقدام به سخنرانی در یک تشکل مطرح سیاسی کشور اقدام به سخنرانی و راهبری انتخابات مجلس می نماید که نشان از نگاه مثبت و حمایتی حزب موتلفه به این چهره جوان و نامزد انتخابات مجلس دوازدهم می باشد.

 

لازم به ذکر است: در اواخر مردادماه عبدالله فاتحی رئیس حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در هر حوزه انتخابیه استان، سه نفر را به شورای مرکزی این حزب معرفی کرده است که یکی از آنها در حوزه دشتی و تنگستان محمد(عبدالله)نجفی اصل می باشد./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false