×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
بستر برگزاری انتخابات باشکوه در استان بوشهر مهیا شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا: احمد محمدی زاده روز پنجشنبه در بازدید از ستاد انتخابات بوشهر با قدردانی از بوشهری‌ها برای برپایی تجمع‌های باشکوه برای محکوم کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: استانداری بوشهر و فرمانداری‌ها در سراسر استان زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفند امسال فراهم کردند.

وی بیان کرد: نلم نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از امروز به مدت یک هفته تعیین شده که پس از اتمام این فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان اجرایی می‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در این ارتباط از هیات‌های اجرایی، نظارتی، ستاد انتخابات استانی، شهرستان‌ها و فرمانداران استان بوشهر به واسطه تلاش‌های وافر برای انجام فرایند برگزاری انتخابات قدردانی می‌شود.

وی ادامه داد: نظام اسلامی ایران مبتنی با رأی مردم شکل گرفته و جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی مردمی در ۴۵ سال گذشته به وسیله مردم صیانت و پاسداری شده است.

محمدی‌زاده عنوان کرد: هیات‌های اجرایی و نظارتی از مردم تشکیل شده و این به معنی برگزاری انتخابات به شکل مردمی است.

وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند علاوه بر خنثی کردن نقشه شومن دشمن می‌تواند ضامن بقا و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس رژیم جعلی است که دست به اقدام‌های وحشیانه و ضد بشری زده است.

وی گفت: این رژیم کودک‌کش در حمله‌های خود قتل و عام غیرنظامیان به ویژه کودکان و زنان را در دستور کار خود قرار داده و طی ۷۴ سال گذشته جمعیت زیادی از زنان، مردان، بزرگسالان فلسطینی را به شهادت رسانده است.

محمدی‌زاده عنوان کرد: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در بمباران سرزمین‌های فلسطینی به ویژه بیمارستانی در غزه که صدها بیمار و مجروح جنگی اعم از زن، مردم، کودک، بزرگسال بستری بودند یک اقدام غیربشری بوده و محکوم است.

وی افزود: این اقدام ضد بشری رژیم اشغالگر قدس سرعت اضمحلال و سقوط آن را سرعت می‌دهد چرا که امروز نه تنها در جهان اسلام بلکه ملت‌های مختلف آزاده نیز در مقابله با صهیونیست‌ها بپا خواسته‌اند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false