×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
مطرح ترین کاندیدای دشتستان نام نویسی کرد

به گزارش چغادک نیوز؛ با آغاز مرحله جدیدی از بارگذاری و ثبت نام قطعی داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی، روز گذشته محمدرضا دهقان فرد از کاندیداهای حوزه دشتستان اقدام به نام نویسی کردند.

تحلیل گران سیاسی و انتخاباتی استان بر این باور هستند که دهقان فرد به دلیل جایگاه مردمی که در بین اقشار مختلف جامعه از جمله کشاورزان، ورزشکاران، دانشجویان، بازاریان، کارمندان، بسیجیان و اصناف دارد به عنوان گزینه مطرح و اول انتخابات در دشتستان مطرح است.

وی که پزشک متخصص ارتوپدی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران دارد، دانش آموخته دوره تکمیلی جراحی لگن از کشور اتریش و اکنون در حال اتمام دوره دوساله فوق تخصص جراحی زانو از دانشگاه علوم پزشکی تهران است و سال ها در کنار خدمت به مردم در جامعه پزشکی، به عنوان عضو بسیج فعال جامعه پزشکی استان در تمامی نقاط استان بوشهر در قالب گروه های جهادی ایفای خدمت کرده است به گونه ای که در هر بار حضور در روستاها و مناطق کم برخوردار استان با حداقل هشت ساعت وقتی که گذاشته چند ده نفر را معاینه و تحت درمان قرار داده است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در کنار فعالیت های پزشکی و تدریس به عنوان استاد دانشگاه، در حوزه های سیاسی و اجتماعی نیز فعال است که نمونه ای از آن نماینده و دبیری جامعه اسلامی فرهنگیان استان بوشهر از اوائل دهه ۹۰ بدین سو در دست دارد.

این روزها و در حالی که با نام نویسی قطعی داوطلبین انتخابات مجلس در استان شاهد یک شور و اشتیاقی در این بخش هستیم ورود چهره ای مطرح و نام آشنا برای مردم دشتستان می تواند زمینه ساز توجه به این فرد باشد که از جنس مردم بوده، با مردم دشتستان زندگی کرده و سال ها وظیفه حمایت درمانی از آنها را بر عهده داشته است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false