×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
تلاش حداکثری دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات

به گزارشچغادک نیوز به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام ولی صمصامی در خطبه‌های نماز جمعه وحدتیه اظهار کرد: روز ۹ دی ماه یوم الله است زیرا که خداوند در این روز به خاطر محبتی که در دل مردم نسبت به امام حسین (ع) بود، قدرت نمایی کرد و باعث مأیوس شدن دشمنان از شکست دادن این انقلاب شد.

وی اضافه کرد: به برکت ۹ دی ماه بود که بسیاری از معارف انقلاب بازخوانی شد و نسل سوم و چهارم انقلاب با تاریخ انقلاب و گذشته برخی از افراد آشنا شد.

امام جمعه وحدتیه افزود: ۹ دی ماه یادآور مظلومانی است که در دوران فتنه در راه دفاع از انقلاب اسلامی هم آبرو دادند و هم جان شیرینشان تقدیم انقلاب اسلامی کردند و ملت بصیر ایران با بصیرت مثال زدنی خود میثاق دوباره با رهبر عزیزتر از جان خود بست.

صمصامی ادامه داد: ۹ دی ماه یک شاخص است و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و از این رو بعید نیست که دشمنانی داشته باشد کسانی که تلاش در از یاد بردن آن دارند و کسانی که سعی در منحرف کردن آن حتی برخی فتنه را جور دیگر معنا کردند. از اینجاست که باید نهم دی ماه بماند و یادش گرامی داشته شود.

وی بیان کرد: از مهمترین ترفندهای دشمن عملیات سنگین رسانه‌ای برای تبدیل کاهش مشارکت به رفراندوم مردم بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

صمصامی افزود: رصد و تحلیل و بررسی رسانه‌های استکباری و پیاده‌نظام آنان در خارج و برخی عناصر واداده آنها در داخل حکایت از تلاش حداکثری دشمن برای کاهش مشارکت پرشور مردم دارد.

امام جمعه وحدتیه اظهار داشت: طبیعی است هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم این حملات پرحجم‌تر شود و شاهد برجسته‌سازی کلیدواژه تحریم انتخابات توسط رسانه‌های غربی و عبری و عربی و بازنشر آن توسط برخی عناصر مزدور داخلی هستیم.

وی با اشاره به دسیسه دشمن برای القای دروغین مهندسی انتخابات و مشخص بودن منتخب حاکمیت و بی‌اثر شمردن رأی مردم، افزود: عملیات سنگین رسانه‌ای برای تبدیل کاهش مشارکت به رفراندوم مردم بر علیه نظام از برنامه‌های دیگر آنان است.

صمصامی افزود: برنامه‌ریزی برای ناامن‌سازی و التهاب‌آفرینی در مراکز مختلف اقتصادی و جمعیتی برای ناامن و بحرانی جلوه‌دادن شرایط کشور است.

وی افزود: مردم شریف ایران باید هوشیار باشند، هیچ دشمنی در دشمنی خود خیرخواه ما و شما نیست. ما به عملکرد اقتصادی مسؤولان انتقاد و ایراد داریم اما بین مردم با نظام خود که ثمره خون جوانانشان است نه قهر است و نه دوست دارند به وجهه آن خدشه‌ای وارد شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false