×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
همه مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات پیش رو مشارکت کنند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: خدا با اهل تقوا است و در مشکلات آنها را تنها نمی‌گذارد و آنها را یاری می‌کند.

امام‌جمعه عسلویه با بیان فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از بانوان و دختران اضافه کرد: به فرموده رهبر انقلاب، الگوی زنان مسلمان حضرت زهرا (س) است و عظمت حضرت فاطمه با هیچ انسانی جز اهل بیت و شخص رسول الله نمی‌شود مقایسه کرد.

وی با اشاره به اینکه زنان مسلمان نمی‌توانند الگویی بهتر حضرت فاطمه پیدا کنند بیان کرد: بانوان جامعه ما باید به دنبال آن حضرت حرکت کنند هم در امر خانه داری هم در امر سیاسی و اجتماعی و هم در حکمت و دانش.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: حضور زنان در مشاغل مدیریتی سیاسی اجتماعی و فرهنگی هیچ محدودیتی ندارد و ملاک شایسته سالاری است. تفاوتی بین زن و مرد نیست و زنان اگر شایستگی داشته باشند می‌توانند در تمام صحنه‌ها نقش آفرین باشند.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات شما زن‌ها و بانوان می‌توانید نقش ایفا کنید و فرزندان و همسر را وادار کنید در زمینه انتخابات فعال باشند. خیلی وقت‌ها زن‌ها نقش به سزایی درصحنه‌های مختلف دارند زنان و دختران ما باید فعال باشند.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: این انتخابات از حساس‌ترین انتخابات‌ها است؛ اینکه خودمان در انتخابات شرکت کنیم کافی نیست و باید دیگران را هم به صحنه بیاوریم چراکه دشمن دارد برای انتخابات ما کار می‌کند و ما هم وظیفه داریم کار کنیم.

امام جمعه عسلویه با تبریک فرا رسیدن نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: ۹ دی روز حماسه تاریخی مردم ولایتمدار ایران است، روز تجدید عهد و میثاق با شهدا است، روز اعلام وفاداری به نظام و حاکمیت، روز جانفشانی در مسیر نورانی ولایت است.

وی گفت: در ۹ دی فتنه‌ها برچیده شد و کمر دشمن شکست ملت ایران حماسه‌ای به بلندای تاریخ آفریدند دل دوستان انقلاب را شاد کردند این روز را دست کم نگیریم و باید برنامه‌های داشته باشیم به همین مناسبت فردا مراسمی داریم و امید است همه حضور پیدا کنیم.

امام جمعه عسلویه ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) را تبریک گفت و با نقل سخنی از آن حضرت گفت: حضرت زهرا فرمودند پیامبر به من فرمود هرکس بر تو درود فرستد خداوند او را می‌آمرزد و هر جای بهشت باشد به من ملحق می‌کند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false