×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
دشمن می خواهد با حضور کمرنگ مردم در انتخابات، مشروعیت نظام را زیر سوال ببرد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ علی بحرانی صبح یکشنبه در جمع اقشار مختلف مردم در مسجد الحجه (عج) شهر خورموج، اظهار داشت: تاریخ نظام مقدس جمهوری‌اسلامی بر عکس همه نظام‌های دنیا، تاریخی متفاوت است به طوری که در این مدت ۴۴ سال بواسطه ایستادگی در برابر ظلم و ستم و الگو پذیری مستضعفین همواره مورد هجمه دشمنان بوده است.

فرماندار دشتی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمام دشمنان تلاش می‌کردند که این نظام سقوط کند ولی با رهبری امام راحل و همراهی مردم به پیروزی رسید ولی باز هم دشمن دست از دشمنی خود برنداشت.

وی با بیان اینکه جنگ و ترور از برنامه‌های آنها بود، ادامه داد: مردم با حضور خود در صحنه انقلاب را حفظ کردند.

بحرانی اضافه کرد: دشمن در حوزه اقتصادی فعالیت گسترده‌ای داشت ولی نتوانست به خوبی نقشه‌های خود را پیاده کند و به جنگ نرم روی آورد.

وی گفت: این جنگ نظام‌ها را از درون متلاشی می‌کرد و دشمن به این جنگ خیلی امیدوار بود ولی آنها حضور مردم در دفاع از نظام را فراموش کرده بودند.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: یکی از فتنه‌هایی که با تلاش دشمنان داخلی و خارجی رقم خورد فتنه ۸۸ بود ولی با حضور با بصیرت مردم در ۹ دی این توطئه هم خنثی شد.

بحرانی اضافه کرد: غبار فتنه ۸ ماه زمان برد ولی به اندازه هشت سال جنگ سخت بود، در نبرد مستقیم دشمن از خودی مشخص و مرز دشمن مشخص بود ولی در فتنه ۸۸ همه چیزی در درون نظام بود افرادی که زمانی کارگزار نظام بودند ولی با دشمنان همراهی کردند.

وی ادامه داد: در آن زمان نسل جوان که بیش از دو دهه از تاریخ انقلاب را ندیده و مطالعه نکرده بود به اشتباه افتاد دشمن سوار بر موضوع شد و در ۸ ماه تاخت و شعارها از انتخابات به سمت ولایت فقیه تغییر یافت و مقدسات نظام و مردم را هم هدف قرار دادند.

بحرانی تصریح کرد: در این موقع بود که مردم به صورت خودجوش حرکت کردند و زمانی که دیدند پرچم امام حسین (ع) به آتش کشیده شد مردم متوجه برنامه دشمن شدند.

وی اضافه کرد: امروز غرب در باتلاق گیر کرده و هر چه تلاش می‌کند رژیم صهیونیستی نجات پیدا کند نمی‌تواند راهی بجایی ببرد.

فرماندار دشتی گفت: در پایان سال ۲ انتخابات مهم و سرنوشت پیش رو داریم که برای دشمن از اهمیت بالایی برخوردار است و به دنبال حذف مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی هستند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد مقبولیت و مشروعیت نظام با حضور کمرنگ مردم در انتخابات زیر سوال ببرد.

بحرانی یادآور شد: باید کسانی را انتخاب کنیم که دل در گرو نظام و خادم مردم و نظام باشند و هر رأی ما تیری به قلب دشمنان است و حضور شما در صحنه و دفاع از نظام دشمن را ناامید خواهد کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false