×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه، جلوه بصیرت ملت ایران است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر؛ ضرغام محمدی عصر یکشنبه در آیین گرامیداشت دهه بصیرت و حماسه نهم دی اظهار داشت : حماسه نهم دی بیانگر میثاق عمیق مردم ایران با نظام اسلامی و ولایت فقیه است و این واقعه در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یک روز ماندگار ثبت شد.

بخشدار ریگ برگزاری راهپیمایی باشکوه نهم دی ماه را نشانگر بصیرت امت اسلامی دانست و افزود: مردم ولایتمدار با حضور گسترده و پرشور در این مراسم اقدامات آشوبگران و فتنه‌گران را محکوم کردند.

وی در ادامه معنای لغوی بصیرت را تشریح کرد و گفت: بصیرت به معنای آگاهی و هوشیاری در برخورد با حوادث و پدیده‌های پیرامونی و قدرت تحلیل مسائل اجتماعی و زمان شناسی است.

محمدی یادآور شد: ملت بزرگ ایران با حضور آگاهانه و مقتدرانه و با بصیرت با آرمان‌های امام(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

بخشدار ریگ سپس به رویدادهای تاریخی صدر اسلام و نقش افراد با بصیرت و بدون بصیرت در جامعه اسلامی آن زمان اشاره کرد و توابین را به عنوان نمونه‌ای از افرادی دانست که به دلیل عدم حضور در زمان و مکان مناسب که ناشی از عدم برخورداری از بصیرت لازم بود در روند تحولات تاریخ چندان تاثیرگذار نبودند.

بخشدار ریگ در ادامه، به انتخابات ۱۱ اسفند ماه جاری اشاره کرد و مشارکت گسترده مردم در این عرصه را جلوه‌ای از بصیرت دانست و افزود: حضور آگاهانه مردم در انتخابات به عنوان پشتوانه کشور و نظام در دفاع از حقوق ملت در جامعه بین المللی است و ضمن مشروعیت بخشیدن به نظام سیاسی و اقتدار موجب هموار کردن مسیر حرکت آینده جامعه به سوی آینده‌ای روشن و توأم با امید خواهد بود.

وی در پایان انتخابات را به عنوان موثرترین شیوه جابجایی سیاسی قدرت خواند و خواستار مشارکت حداکثری مردم در این امر مهم و سرنوشت ساز شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false