×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
مشارکت مردم در انتخابات تزریق امید در شریان‌های انقلاب است

به گزارش  چغادک نیوز به نقل از مهر؛  حجت الاسلام محمدصادق عاشوری صبح چهارشنبه در نشست جمعی از مبلغان دینی شهرستان کنگان در مسجد امام حسن علیه السلام بندر قرآنی «پرک»، ضمن تقدیر از مبلغان دینی گفت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های همه مبلغان در این عرصه که به عنوان سنگربانان اعتقادی ملبس به لباس تقوا و تبلیغ هستند کاری ارزشمند است.

وی افزود: همه ما در مسیری پرخطر یعنی جنگ رسانه قرار گرفته‌ایم که دشمن با این ابزار رسانه‌ای به جنگ امت اسلامی آمده ولی فراموش کرده است که در مقابل این جنگ، جهاد تبیین خنثی کننده آن خواهد بود.

امام جمعه سیراف گفت: همه ما در عرصه تبلیغ دین باید از جهاد تبیین که واژه‌ای قرآنی است بهره ببریم و در بین مردم تا حد بصیرت و آگاهی روشنگری کنیم که مبادا دشمن از این فرصت استفاده کند و اعتقادات ما را، بصیرت ما را، هدف اصلی که تبیین است را به یغما ببرد.

وی بیان کرد: مسئله انتخابات و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و انتخابات می‌تواند عزت و استقلال ما را تضمین کند.

وی اضافه کرد: مسئله انتخابات و مشارکت همه مردم در این امر سبب تقویت، پیشرفت و تزریق امید در شریان‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام عاشوری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای اخیر حادثه تروریستی کرمان گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و سبک‌بالان عاشق بسان ستارگان هدایت در جامعه اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان در این نشست به بیان نکاتی در مورد اهمیت تبلیغ و جایگاه آن در اسلام پرداخت.

حجت الاسلام علی محمدی افزود: رسالت همه علما و روحانیون از دیر باز تا کنون تبیین معارف ناب بر پایه اعتقاد اصیل بوده است چنانچه این اعتقادات هم اکنون در قلب مردم جایگاه و منزلتی بالایی دارد.

در خاتمه این دیدار از مبلغان با اهدای لوح سپاس تکریم به عمل آمد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false