×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
دهیاران برای حضور پرشور مردم در انتخابات، گزارش عملکرد خود را رسانه ای کنند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ هادی عدالت چهارشنبه شب در نشست دهیاران بخش مرکزی دشتستان اظهار داشت: انتخابات اسفند ماه از مهم ترین رویدادهای سال جاری در کشور به شمار می رود و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باید از تمام توان موجود بهره ببریم.

وی افزود: دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات امسال، برنامه ریزی کرده اند و البته اطمینان داریم که مردم، بار دیگر دشمنان را ناامید می کنند.

بخشدار مرکزی دشتستان با تاکید بر لزوم تلاش دهیاران برای ترغیب مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: دهیاران برای حضور پرشور مردم در انتخابات، گزارش عملکرد خود را رسانه ای کنند.

عدالت با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: تبیین اقدامات صورت گرفته و اطلاع رسانی گزارش عملکردها وظیفه دهیاران است که بعنوان سربازان مقدم در جبهه عمران و سازندگی در روستاها حضور دارند و نتیجه این موضوع، ایجاد امید و دلگرمی در بین مردم و اهالی روستاهاست که به حضور پرشور آنها پای صندوق های رای ختم می شود.

بخشدار مرکزی دشتستان در ادامه گفت: همه دهیاران باید از فضای رسانه ای موجود در روستا، شهرستان و استان برای تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات استفاده کنند و برای آنها تبیین شود که وجود افراد فرهیخته در مجلس شورای اسلامی به پیشرفت و آبادانی کشور کمک شایانی خواهد کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false