×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
همایش رای اولی‌ها در شهرستان بوشهر برگزار می شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛  صالح رحیمی پنجشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با بیان اینکه برای افزایش مشارکت در انتخابات، آموزش و پرورش نقش زیادی دارد اظهار داشت: با تلاش های انجام شده، همایش رأی اولی‌ها با کیفیت مناسب برگزار می شود و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با تاکید بر اینکه برای انتخابات باید برنامه‌های اقناع‌کننده داشته باشیم افزود: همچنین باید برنامه‌ریزی داشته باشیم که خروجی برنامه‌های ما برای دانش‌آموزان اقناع‌کننده باشد.

فرماندار بوشهر خاطر نشان کرد: در این زمینه از ظرفیت اولیا و مربیان می‌توان بهره‌گیری کرد و مؤلفه اقناع‌کنندگی باید بسیار مورد توجه باشد تا در شهر و روستا خروجی قابل قبولی باشد.

وی تأکید کرد: جمهوریت همواره در نظام ما اهمیت داشته و دارد و امسال با توجه به عوامل مختلف می‌دانیم بسیاری دنبال مشارکت پایین در انتخابات هستند و باید تلاش کنیم مشارکت حداکثری محقق شود و با برنامه‌ریزی دقیق، شاهد انتخابات پرشور در شهرستان باشیم

در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش از ۲ بانوی امید آفرین، در حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، تقدیر شد.

در این نشست ضمن ارائه گزارش توسط مدیر آموزش و پرورش بوشهر در خصوص عملکرد ماه گذشته، موضوعاتی همچون دوره توانمندسازی اعضای شورای آموزش و پرورش و مسائل آموزش و پرورش شهرستان طرح و بررسی شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false