×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
حضور مردم در انتخابات حمایت از نظام اسلامی است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ ابراهیم حسینی صبح دوشنبه در جمع مردم روستای چهل زرعی عرب بخش شبانکاره اظهار داشت: حضور مردم در صحنه انتخابات با توجه به شرایط کشور حمایت میدانی از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بخشدار شبانکاره افزود: از همه افراد متدین و انقلابی و کسانی که توان تبیین مسائل انقلاب را دارند انتظار است مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند تا نمایندگانی با پشتوانه قوی وارد مجلس شوند.

وی اظهار داشت: از چهار محور اساسی که مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره فرموده‌اند: «رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت» مشارکت موضوع مهمی است که برای همه ما دغدغه است.

وی گفت: از تمامی افرادی که در بین مردم، مساجد، فعالیت‌های اجتماعی تا جمع‌های خانوادگی اثرگذار هستند، تقاضا داریم نسبت به این امر مهم یعنی مشارکت در انتخابات را به عنوان تکلیف شرعی و دینی در نظر گیرند.

حسینی افزود:، شرکت در انتخابات ضامن امنیت نظام و انقلاب است؛ ضمن این‌که در انتخابات مردم در سرنوشت خودشان دخیل هستند و با حضورشان کشور را بیمه و دشمنان را مأیوس می‌کنند.

بخشدار شبانکاره افزود: جوامع بین المللی خصوصاً دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به میزان مشارکت مردم در انتخابات چشم دوخته‌اند و ملت ایران با قوت پای صندوق‌های رأی می‌آیند و به دشمنان تودهنی می‌زنند.

حسینی بیان کرد: تحولات جدید در منطقه نشان می‌دهد که افول آمریکا و هم پیمانانش شروع شده و حرکت انقلاب اسلامی رو به جلو است و نشان از ایستادگی ملت دارد.

وی گفت: در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوبی هستیم و بسیاری از طرح‌های راکد و بجا مانده شروع شده و اقدامات زیربنایی و زیرساختی خوبی در سطح کشور در حال اجرا است و همه ما باید تلاش کنیم امید را در جامعه گسترش داده و درصد مشارکت در انتخابات افزایش یابد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false