×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
دهیاران تنگستان برای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست با دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان تنگستان اظهار داشت: نگاه و اراده دولت مردمی سیزدهم با هم افزایی، مشارکت، پشتیبانی و پیگیری رفع مشکل مسکن اقشار مختلف مردم در کشور است.

احمد لطفی اضافه کرد: بی شک از تمام ظرفیت‌ها و امکانات و پتانسیل موجود برای خانه دار شدن بیش از پیش مردم استفاده خواهد شد و لازمه تحقق این امر مهم نیز تعامل، همکاری؛ همراهی و اهتمام بیشتر دستگاه‌های اجرایی و متولیان امور بخش مسکن در شهرستان است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: نیازاست دهیاران طبق برنامه زمان بندی حداکثر ۲ ماه نسبت به شناسایی صد در صدی افراد واجد شرایط در روستاها بیش از پیش تلاش کنند.

وی از دهیاران روستاهای بخش مرکزی خواست در جهت ایجاد انتخاباتی سالم و رقابت محور، امنیت محور همراه با مشارکت حداکثری در روستاهای خود تلاش کنند.

لطفی ادامه داد: دهیاران در پایان هر ماه گزارش عملکرد خود در حوزه مسکن را به بخشداری جهت انجام مراحل مورد نیاز اعلام کنند.

فرماندار تنگستان از دهیاران خواست جهت آگاهی و اطلاع بیشتر مردم در زمینه احداث طرح مسکن ملی بنر اطلاع رسانی نصب کنند.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته دولت مردمی سیزدهم با علم به این کار سخت، وارد میدان عمل شده است و رفع و حل مشکلات پیش رو در جهت تأمین مسکن مردم را به عنوان یک کار جهادی، انقلابی و یک ضرورت کشور قلمداد می‌کند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false