×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
مسئولین ادارات نهایت همکاری را با ستاد انتخابات شهرستان بوشهر داشته باشند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر؛ صالح رحیمی ظهر سه شنبه در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با بیان اینکه امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد اظهار داشت: دشمن با ایجاد داعش و مسلح کردن آن در مرزهای ما سعی بر ضربه زدن به کشور ما داشت ولی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری جلو رفتند و با غلبه بر دشمن پیروز شدند.

وی در مورد برگزاری انتخابات در اسفندماه افزود: انتخابات اعتبار و آبروی نظام است و همه ما مسئولین وظیفه داریم زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم.

فرماندار بوشهر خاطر نشان کرد: مسئولین ادارات نهایت همکاری را با ستاد انتخابات شهرستان بوشهر داشته باشند و طبق قانون ماده ۱۳ انتخابات مجلس شورای اسلامی کارکنان و سایر امکانات از جمله لیست خودرو خود را بصورت عاجل اعلام و در اختیار ستاد برگزاری انتخابات شهرستان قرار دهند.

وی تصریح کرد: مدیران حق استفاده از امکانات اداری یا اظهار نظر له یا علیه هیچ کاندیدی را ندارند و باید با احساس تکلیف، توجه به قانون و شرع را سرلوحه وظایف خود بدانند.

رحیمی باتوجه به در پیش بودن ایام دهه مبارک فجر تاکید کرد: برنامه ریزی لازم به منظور طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر امسال صورت بگیرد، که برای استفاده در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار بوشهر همچنین در مورد لیست پروژه های عمرانی برای دهه فجر افزود: تمام دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان بوشهر، شهرداران و دهیاران، پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی را در سامانه منتاک ثبت و بارگذاری و آخرین وضعیت پروژه ها را اعلام کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false