×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
مساجد و پایگاه‌های فرهنگی در راستای ارتقای مشارکت و شور انتخاباتی فعال شوند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛  اکبر پورات بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای عالی تحول محلات اسلامی در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: نقش مساجد و محلات در تبیین و انتقال محتوا و هم‌افزایی نقشی اساسی و مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: ظرفیت بسیج محلات و مساجد یک ظرفیت عظیم در همه ابعاد است که می‌تواند به سهولت محتوا را تا عمق یک جامعه و پایین‌ترین سطوح منتقل کند و باید از نقش ممتاز خود در تحقق اهداف جهاد تبیین استفاده کنند.

وی عنوان کرد: تاکنون اقدامات بسیج محلات و مساجد در عرصه های مختلف موثر بوده و در هم افزایی میان اقشار مختلف مردم در بحران هایی چون سیل، زلزله، کرونا و تامین امنیت حقیقتا باعث پیشرفت محلات در تمام مولفه های توسعه ای شده است.

پورات با اشاره به اینکه مساجد و پایگاه‌های فرهنگی در راستای ارتقای مشارکت، شور انتخاباتی و نشاط اجتماعی پویا و فعال شوند افزود: حدود ۴۵ روز دیگر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فاصله داریم و مشارکت بخش زیادی از آن در گروه حضور پرشور محلات است که اگر این نقش به خوبی و نحو موثری مدیریت شود می تواند اثر خود را در مشارکت حداکثری نشان دهد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false