×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
دستگاه‌های دولتی نیروی انسانی و تجهیزات را در اختیار انتخابات قرار دهند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ یونس باربرز پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دیر با بیان اینکه طراحی دشمن برای انتخابات پیش رو کاملاً مشخص است، اظهار داشت: اصلی‌ترین هدف دشمن کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات است.

وی با بیان اینکه ستاد انتخاباتی دشمن ماه‌ها پیش افتتاح شده است، افزود: در این شرایط حساس از هیچ مرجعی بویژه از مدیران گله و شکایت و سکوت در زمینه انتخابات پذیرفتی نیست تا بتوانیم ۱۱ اسفند شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم.

باربرز گفت: فضای شهرستان تا الان فضای انتخاباتی خوبی نیست و باید از فرصت‌های پیش رو مانند دهه فجر و جشن‌های شعبان فضا را تغییر دهیم و با بیان دستاوردهای نظام مردم را برای مشارکت در انتخابات آماده کنیم.

وی با اعلام اینکه طبق قانون همه دستگاه‌های دولتی باید نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز در اختیار انتخابات قرار دهند، ادامه داد: متأسفانه بسیاری از نافرمانی‌ها در شهرستان توسط بدنه کارمندی برای مردم ایجاد می‌شود.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه تولید نارضایتی از هرکس باشد آن را بحران می‌دانیم، افزود: تولید نارضایتی در جامعه از ناحیه مجموعه مدیران تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست، چون یک رأی هم در سرنوشت کشور تأثیرگذار است و ما مطلقاً نمی‌توانیم با امنیت کشور بازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ادارات تا حد امکان مشکلات اصناف را حل کنند، خاطرنشان کرد: اصناف بعنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های اقتصادی می‌توانند نقش مهمی در خلق حماسه انتخابات داشته باشند، همان‌طور که در پیدایش انقلاب اسلامی و در جنگ تحمیلی تأثیرگذار بودند.

باربرز عنوان کرد: مشاهیر، مفاخر، نخبگان بومی و مدافعان سلامت یک ظرفیت ویژه هستند و باید از پتانسیل آنها در راستای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها قدرت مدیران هستند و باید فعال شوند، یادآور شد: روابط عمومی نماد قدرت یک مدیر است؛ طبق ارزیابی‌ها از نظر عملکرد روابط عمومی‌های شهرستان دیر در جایگاه دهم استان قرار دارند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false