×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
دشمن با القای ناامیدی، قصد کاهش مشارکت مردم در انتخابات را دارد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ صالح رحیمی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری بخش ویژه خارگ با دستور کار برنامه ریزی دهه مبارک فجر و انتخابات اظهار داشت: اهمیت دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به صورت مطلوب برای مردم در ایام الله دهه مبارک فجر تشریح شود و با برنامه ریزی صحیح، مسئولانه و فضا سازی مناسب زمینه اجرای برنامه های این دهه فراهم شود.

وی در مورد انتخابات ۱۱ اسفند افزود: امروز دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا مردم را نا امید کند که پای صندوق رای نروند که اینجا همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین و دعوت، زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق رای را فراهم کنیم.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: کلام مقام معظم رهبری در مورد چهار مولفه مهم رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری در ارتباط با انتخابات مورد تاکید همه ما باید باشد.

وی افزود: ماده ۱۳ قانون انتخابات تمام دستگاههای دولتی موظفند اعم از نیرو ، خودرو و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار ستاد برگزاری انتخابات بخش قرار دهند.

فرماندار بوشهر گفت: عدم جانبداری، قانون مداری صددرصدی باید مورد تاکید اعضای شورای اداری باشد و هیچ مدیری حق ندارد له یا علیه کاندیدی موضع گیری کند.

وی بیان کرد: هرکس در ناامید کردن مردم گام بردارد و آنها را به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان بی‌اعتقاد یا بدبین کند، چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند و خائن به کشور محسوب می شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false