×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
صلاحیت شهردار اسبق آبدان در انتخابات حوزه جنوب استان مورد تایید رسید

به گزارش چغادک نیوز: صلاحیت حیدر حاجیان کاندیدای حوزه جنوب استان در هیات نظارت مورد تایید رسید و رسما وی از امروز فعالیت خود را از سر گرفته و در حال رایزنی با چهره های مختلف جهت معرفی خود می باشد.

 

حیدرحاجیان متولد سال ۱۳۴۵ شهر آبدان از توابع شهرستان دیر بوده و دوره ابتدایی و راهنمایی را در آبدان و برای ادامه تحصیل دوره متوسطه راهی دبیرستان آیت الله طالقانی شهردیر سپری کرده و در سال ١٣۶۶ موفق به ورود به مرکز تربیت معلم پسران (علامه) طباطبایی (بوشهر) در رشته آموزش ابتدایی شده و در سال ۱۳۹۸ نیز به عنوان آموزگار در دبستان آیت الله سعیدی دیر مشغول به تدریس شده است.

 

وی  سپس در روستای سرمستان به عنوان مدیر آموزگار و بعد در آبدان به عنوان مدیر دبستان شهید مطهری منصوب شده و پس از شرکت در کنکور سراسری و پذیرش در دانشگاه دولتی اراک در رشته زبان و ادبیات فارسی و اخذ مدرک کارشناسی (۱۳۷۴) مجدد در زادگاهش آبدان به عنوان مدیر دبیرستان علامه طباطبایی و مرکز پیش دانشگاهی علامه جعفری تا سال ۱۳۸۲ مشغول خدمت شد.

 

وی در طول خدمت در سال ۱۳۷۹ موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر شد و از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۵ به عنوان شهردار آبدان مشغول خدمت بوده و مجددا در کنکور سراسری شرکت و در سال ۱۴۰۰ موفق شد فارغ التحصیل دکترای ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر شود.

 

اکنون ساکن بوشهر و مدرس دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی و بنت الهدی (بوشهر) و دبیر ادبیات مدارس شهر بوشهر است که با بیش از سی و اندی سال تجربه تدریس و عشق و علاقه به مطالعه و تحقیق و پژوهش هنوز مشغول به تدریس می باشد.

 

کتاب حدیث خال لب در خصوص اشعار امام خمینی یکی از کتابهای چاپ شده وی بوده و همچنین کتاب راهیان عشق در خصوص شعرای بومی غنایی سرای جنوب استان بوشهر فایز دشتی، محمدخان دشتی و مفشون بردخونی ماحصل رساله دکتری وی است که سه مقاله از آن استخراج شده و در مجلات معتبر ایران به چاپ رسیده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false