×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش فعالیت حمیدرضا جهازی در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم/مردم منتظر سخنرانی های آتشین پدیده انتخابات گناوه در ایام تبلیغات باشند

به گزارش چغادک نیوز: حمیدرضا جهازی کاندیدای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم  فعالیت خود را بشدت افزایش داده و در حال رایزنی با چهره های مختلف مردمی در این حوزه می باشد و با استقبال عمومی زیادی مواجه شده است.

وی نشست های خانگی زیادی را با قشرهای مختلف از جمله بانوان و آقایان، فرهنگیان، رزمندگان، بازنشستگان و صیادان داشته و تاکنون حدود ۳۰ جلسه رسمی را در گناوه، ۴ جلسه در چاه روستایی، ۳ جلسه در بندر امام حسن، ۲ جلسه در دیلم و ۵ جلسه را در بوشهر برگزار کرده است.

وی به دلیل اینکه متولد گناوه می باشد عده زیادی از شهروندان حمایت خود را از این چهره  محبوب بانکی اعلام داشته و وی با اطمینان از حمایت و پشتوانه مردمی این شهر در حال فعالیت بیشتر در شهرهای دیگر است.

 

به زعم و باور سیاسیون جهازی از پدیده های این دوره از رقابت‌ها بوده و با توجه به نفوذ کلامی که از وی سراغ دارند، همگی منتظر سخنرانی های آتشین این چهره ویلایی و انقلابی در زمان تبلیغات خواهند بود.

لازم به ذکر است؛  حمیدرضا ( شاپور )جهازی که دارای مدرک کارشناسی حقوق جزا و کارشناس ارشد مدیریت با گرایش مالی و بودجه  می باشد، از چهره های شناخته شده و خوش نام منطقه  گناوه بوده و موسس بانک مهر اقتصاد در استان بوشهر است.

 

جهازی مسئولیت های متعددی را در بانک های اقصی نقاط کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد ، چهارمحال و بختیاری ، مرکزی، خوزستان  داشته و بازرس ویژه و مشاور عالی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد و همچنین مدیریت منطقه جنوب ( فارس بوشهر ک.ب ) و جنوب غرب ( بوشهر و خوزستان ) در موسسه اعتباری  نور و غیره بخشی از سوابق این چهره محبوب و پاکدست بانکی است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false