×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
حضور باشکوه مردم در انتخابات، اقتدار کشور را ارتقا می دهد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در نشست مسئولان کنگان با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان اظهار داشت: کنگان از مهمترین شهرستان‌های استان بوشهر است که دارای ۲ ویژگی در حوزه اجتماعی به‌عنوان نماد وحدت شیعه و سنی و قطب صنعتی تولیدات حوزه گاز و پتروشیمی است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان کنگان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور فعال دارند، تصریح کرد: زندگی مسالمت‌آمیز شیعه و سنی در کنار هم نماد اتحاد و حدت است و همواره مردم این شهرستان در حوزه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی فداکاری کرده‌اند.

استاندار بوشهر،کنگان را قطب صنعتی استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: تأسیسات تولید گاز پارس جنوبی و صنایع عظیم پتروشیمی در کنگان قرار دارد و نقش مهم در عرصه اقتصاد ایفا می‌کند.

محمدی‌زاده، بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، زیربنایی، اشتغال‌زایی، بندری و دیگر حوزه‌ها در کنگان خبر داد و بیان کرد: در دهه فجر امسال ۸۸ پروژه مهم زیربنایی در شهرها و روستاها، بندری، اقتصادی، عمرانی و اشتغال‌زایی در کنگان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی، حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را ۷۷ هزار میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: اشتغال‌زایی این طرح‌ها بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر و تعهد اشتغال امسال شهرستان کنگان در سال جاری محقق شده است.

استاندار بوشهر برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند را یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی، اجتماعی دانست و تأکید کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند امسال ضمن اینکه اقتدار ایران را ارتقا می‌دهد دشمنان را ناکام می‌کند.

محمدی‌زاده، خدمت‌رسانی صادقانه و انقلابی به مردم را یکی از مأموریت‌های مسئولان دانست و بیان کرد: در خدمت‌رسانی به مردم و تحقق مطالبات مردم از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false