×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
انتخابات آبروی ملت است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ حجت الاسلام احمد کارگر در خطبه‌های نماز جمعه دلوار اظهار کرد: مردم با فتنه‌های دشمنان و تبلیغاتشان دیگر به عقب برنمی گردند و این را با حضور و حمایتشان از انقلاب در صحنه‌های مختلف که دشمن قصد توطئه و فتنه جدایی مردم از نظام داشته را ثابت کرده اند.

امام جمعه دلوار تصریح کرد: انتخابات آبروی ملت است و ان شاء الله در انتخابات پیش رو بار دیگر مظهر شکوه کشور را با همبستگی و اتحاد خود و حضور حداکثری، توأم با بصیرت و آگاهی نشان خواهند داد و به یاوه گویانی که قصد ایجاد دلسردی و ناامیدی در دل مردم دارند تودهنی تاریخی خواهند زد.

وی ادامه داد: رسانه‌های معاند در تلاشند که انتخابات را تشریفاتی و بی فایده جلوه دهند اما حال سوال ما این است که اگر بی فایده است چرا دارید اینقدر تلاش برای شرکت نکردن مردم می‌کنید.

کارگر افزود: امسال قریب به یک میلیون نوجوان و جوان در مراسم معنوی اعتکاف حضور داشتند و نسبت به سال گذشته رشد ۳۵ درصدی اعتکاف نوجوانان، جوانان و دانش آموزان را شاهد بودیم که خود جواب محکمی برای کسانی که می‌گویند جوانان ما بی دین شده اند.

امام جمعه دلوار اضافه کرد: کسب مقام برتر ستاد نمازجمعه بخش دلوار در جشنواره فرهنگی هنری قلب شهر و راهیابی به مرحله کشوری همچنین ستاد نمازجمعه بخش دلوار در اولین جشنواره فرهنگی قلب شهر در بین ستادهای نمازجمعه استان بوشهر حائز کسب مقام برتر شد.

در آئینی از زحمات روح الله درویشی رئیس ستاد نمازجمعه بخش دلوار با اهدا لوحی تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false