×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
امیدآفرینی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم می‌کند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ حجت الاسلام محمود کارگر ظهر دوشنبه در نشست با مسؤولان پایانه‌های نفتی اظهار کرد: جزایر اثرگذاری فرهنگی ویژه ای دارند و در جزیره خارگ در حوزه فرهنگی، حفظ اصالت فرهنگی مردم جزیره یکی از دغدغه‌های ما است و تأثیرگذاری نفت بر مردم و مردم بر نفت بسیار ملموس می‌باشد.

وی ادامه داد: باید فرهنگ را به عنوان پشتوانه همه کارها قرار دهیم، اگر می‌خواهیم در مجموعه صنعت موفق شویم و از خام فروشی به ارزش افزوده برسیم و سودآوری بیشتری برای نظام داشته باشیم قطعاً پشتوانه فرهنگی نیاز است.

کارگر افزود: هرچه قدر نگاه ما به فرهنگ قشنگ‌تر باشد و کارکنان را در حوزه بینشی رشد دهیم و به فرهنگ جزیره توجه داشته باشیم قطعاً تأثیرگذاری و ماندگاری بیشتری خواهیم داشت.

امام جمعه خارگ تاکید کرد: همراهی مجموعه شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه فرهنگی خوب بوده و جای تقدیر دارد و باید چشم اندازهای فرهنگی را در حوزه اقتصاد و نفت در جزیره ترسیم کنیم و طرح فرهنگی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و انقلاب اسلامی ایران مردم پایه است و در خصوص اشتغال بومیان در صنایع نفت و گاز اهتمام ویژه داشته باشیم.

کارگر به برگزاری انتخابات در اسفند ماه اشاره کرد و افزود: با ایجاد امید آفرینی در مردم زمینه حضور حداکثری آنان را در انتخابات پیش رو فراهم نمائیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false