×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، زمینه ساز مجلس مقتدر و ایران قوی است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛  اکبر پورات پیش از ظهر سه‌شنبه در همایش انتخابات ویژه جامعه کشاورزی استان بوشهر با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور جانفشانی‌های ملت است و در استان بوشهر در این دهه، هزار و ۸۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با حضور مسؤولان کشوری کلنگ‌زنی و بهره‌برداری خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در حوزه جهاد کشاورزی هم اقدامات و پروژه‌های ارزشمندی نظیر کارخانه مرغ مادر در شهرستان گناوه در این ایام به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: مجموعه جهاد کشاورزی مجموعه بزرگ و گسترده‌ای است که با اقشار متعدد و مختلف بنا به رسالت خود ارتباط دارد و بخشی از مأموریت این سازمان مستقیم با معیشت مردم مرتبط است و این مساله باعث می‌شود هر گونه کم کاری موجب نارضایتی گسترده شود.

پورات عنوان کرد: با در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند ماه، باید دستگاه‌ها با اقدامات مؤثر و کارآمد زمینه رضایتمندی مردم و جامعه هدف خود را فراهم سازند و بتوانند امید در بین مردم ایجاد کنند تا شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

وی تاکید کرد: هر تعداد همایش برگزار شود ولی زمینه رضایت مردم فراهم نشود ارزشی نخواهد داشت، اما در استان بوشهر با برگزاری کاروان خدمت و افتتاح پروژه‌های کاربردی در جهت امید آفرینی گام‌های مؤثری برداشته شده و این روند ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه همه باید در راستای مشارکت حداکثری جامعه هدف و مخاطبان خود را تشویق به حضور در پای صندوق‌های رأی کنند، بیان کرد: حضور قوی و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی زمینه ساز مجلسی توانمند و مقتدر در ایجاد ایرانی قوی خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false