×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
استقبال مردم از کاندیدای مردم دار و ساده زیست منطقه دشتی و تنگستان

به گزارش چغادک نیوز: مجتبی جباری کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان یکی از کاندیداهای محبوب و مردمی این حوزه بشمار می رود که توانسته است در لایه های زیرین جامعه نفوذ پیدا کرده و با تواضع، فروتنی و بی آلایشی که دارد بسیاری را دور خود جمع نماید.

 

وی جلسات بسیاری را در بخش ساحلی برگزار کرده و در حال برگزاری جلسات پرشور در شهرستان دشتی می باشد و به دلیل صداقت و روحیه خدمتی که دارد مورد استقبال عامه مردم قرار گرفته است.

 

مجتبی جباری فرزند کریم متولد ۱۳۵۶ در بندر محمد عامری از بخش ساحلی دلوار بوده و داری مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل و سابقه ۲۵ سال خدمت در نهاد مقدس سپاه پاسداران است که در دوران خدمت خود مسئولیت ها متعددی را تجربه نموده است که بارز ترین آنها سابقه ۵ سال خدمت در دفتر فرماندهی سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر و سپاه الغدیر استان یزد بوده است.

 

روحیه بسیجی، جهادی، مردم داری و ساده زیستی، وی را از سایر همکاران و حتی اهالی محل خود متمایز تر نموده است،

جباری در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ جهت حضور و خدمت در سنگری دیگر وارد عرصه انتخابات شده و پس از کسب اجازه از مسئولین سپاه، از این مجموعه جدا شده و با شروع نام نویسی، مراحل چندگانه تاییدیه های خود را اخذ کرده و هم اکنون بشدت در حال فعالیت برای ورود به بهارستان می باشد.

 

این کاندیدای مردمی تا کنون با توکل بر خدا و دست خالی توانسته است محبوبیت خاصی در نزد اهالی دو حوزه دشتی و تنگستان را کسب نماید و حتی نظر شورای ائتلاف استان را هم به خود جذب نموده و احتمال می رود  شانس  برتری نسبت به رقبای دیگر خود داشته باشد و از جمله کسانی باشد که در این دوره، پدیده و تاریخ ساز انتخابات شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false