×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
مردم ایران در انتخابات یازدهم اسفند حماسه ای دیگر رقم خواهند زد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در مصلی گناوه با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی این روز گفت: امروز مردم ولایتمدار شهرستان گناوه با حضور انقلابی و پررنگ و باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر پای بندی خود را به نظام و انقلاب نشان دادند و با آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه عوامل متعددی در به وجود آمدن و استمرار انقلاب اسلامی مؤثر بوده است گفت: نخستین عنصری که در ایجاد و استمرار انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کرده است حضور مومنانه، متعهدانه و آگاهانه مردم در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی است.

وی گفت: علیرغم همه توطئه‌هایی که دشمنان و معاندان بر علیه شجره طیبه انقلاب اسلامی داشته‌اند اما حضور مردم باعث ایجاد انقلاب و استمرار و پایداری آن شده است.

وی ادامه داد: نقش رهبری و مرجعیت که در قالب ولایت فقیه متبلور شده است عامل مؤثر و اساسی دیگر در ایجاد و استمرار نظام اسلامی است.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه امروز دشمن خیمه و عمود انقلاب و ولایت فقیه را نشانه رفته است، افزود: مردم ایران اسلامی با اطاعت از ولایت فقیه در تمام عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن درخواسته رهبری در روزهای اخیر بود که امروز با حضور حماسی مردم شاهد لبیک به آن هستیم.

وی یادآور شد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در یازدهم اسفند ماه مطالبه دیگر رهبری است.

وی بیان کرد: امروز دشمنان تمام تلاش و توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رأی به کار کار گرفته است و به دنبال کاهش مشارکت مردم است.

وی گفت: ملت ایران همانگونه که با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای ماندگار رقم زدند در انتخابات یازدهم اسفند ماه نیز در لبیک به مطالبه رهبری حضور پررنگ‌تر و با شورتر خواهند داشت و حماسه دیگر رقم خواهند زد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false