×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
مردم تنگستان در انتخابات مشارکت حداکثری خواهند داشت

به گزارش  چغادک نیوز به نقل از مهر؛ احمد لطفی سه شنبه شب در نشست ستاد شئون فرهنگی شهرستان تنگستان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: مردم تنگستان با حضور گسترده خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و تبعیت از ولایت فقیه و پشتیبانی از نظام اسلامی تجدید بیعت کردند.

احمد لطفی ضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های ایام شعبانیه افزود: ایام شعبانیه زمان مناسبی است که فضای شهرستان را با توجه به ایام ارزشمند شعبان معنوی‌تر و یک نشاط معنوی، اجتماعی در شهرستان ایجاد کنیم.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: این جشن‌ها باید با محوریت مردم و با پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی صورت بگیرد.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند سال جاری قرار داریم، باید با تبلیغات حداکثری خود زمینه انتخابات با شکوهی را فراهم سازیم.

لطفی ادامه داد: جامعه ورزشی، هنری، فرهنگیان، بسیجیان و هیئت‌های مذهبی با وارد شدن به میدان و تبلیغات انتخاباتی می‌توانند زمینه ساز حضور پرشور مردم در انتخابات باشند.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: همه مقدمات برگزاری انتخاب ۱۱ اسفند در شهرستان صورت گرفته است و تعداد ۷۰ شعبه ثابت و سیار جهت اخذ رأی مردم در روز انتخابات پیش بینی شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false