- 23 اردیبهشت 1403
- خبر ویژه , صفحه اصلی چغادک نیوز
- کد خبر 127547
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
false
true
true
true
سایز متن /
true
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل استان: در دومین جلسه شورای اداری که با حضور مدیر کل امور استانها ، روسای ادارات و شعب و مسئولین کارگزاری ها و موسسه حسابرسی استان برگزار شد.
بازدرهوا ابتدا ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه، مهمترین هدف سازمان تأمیناجتماعی را حرکت در راستای تدابیر نظام جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه تأمیناجتماعی و برنامه های راهبردی دولت مردمی سیزده ام و مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی کشور در مسیر خدمتگزاری به مردم و نیز حفظ و صیانت و پایداری صندوق تامیناجتماعی برشمرد.
بازدرهوا با اشاره به میزان رضایتمندی مردم از ارائه خدمات اداره کل تامین اجتماعی استان گفت: در سال گذشته توانستیم رتبه اول کشوری را در شاخص های مختلف کسب نماییم و با توجه به استقرار سامانه سنجش رضایت مردم از کارکنان ، میزان رضایت مردم از کارکنان تامین اجتماعی استان بوشهر ۹۰ درصد اعلام شد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: حضور مدیران و کارشناسان بیمه ای در میان مردم به عنوان امری ضروری در برقراری تعامل و ارتباط با جامعه مخاطبان مورد تاکید مدیران عالی این سازمان است و کارکنان تامین اجتماعی استان در این شرایط آب و هوایی با تلاش زیاد این هدف را دنبال می نمایند.
وی افزود: به منظور تحقق شعار سال ، ارائه میزهای خدمت در دستگاه های اجرایی استان، واحدهای بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی و مصلاهای نماز جمعه توسط کارشناسان این مجموعه به منظور پاسخگویی در دستور کار خواهیم داشت و تاکنون تعدادی زیادی از کارگاههای آموزشی و توجیهی برای مخاطبین سازمان بویژه برای کارفرمایان برگزار نموده ایم .
بازدرهوا با ارایه گزارشی در خصوص جذب بیمه شده در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی گفت : با توجه به پوشش ۸۰ درصدی بیمه ، استان بوشهر بیشترین آمار پوشش بیمه ای را در مقایسه با کل کشور دارد و در دولت مردمی سیزدهم تاکنون ۵۰۰۰ نفر از زنان خانه دار، ۶۹۰نفر دانشجو و ۱۹۰ ورزشکار تحت پوشش بیمه ای قرار گرفته اند و در بحث صرفه جویی مصارف در حوزه بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۱ بیش از
۲۶ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۲ میلیارد تومان صرفه جویی داشته باشیم و با تشکیل کارگروهای تخصصی در حوزه تعهدات این منابع را کنترل می نماییم.
بازدرهوا گفت: به همت دولت مردمی سیزدهم و با دستور مدیر عامل محترم کلنگ زنی ساختمان عسلویه در سال گذشته زده شد و با توجه به پیگیری و اخذ مجوز ها پروژه در دست اقدام می باشد .
وی یادآور شد: هر چند در سال های اخیر اقدامات موثری در راه اندازی مراکز اقامتی و تسهیلات رفاهی به روز و مخصوصا در استان های همجوار جهت کارکنان صورت گرفته است ولی به منظور ارائه خدمات رفاهی در استان در مضیقه هستیم و نیاز به توجه بیشتری است و ضروری است مراکز اقامتی بویژه در شهرستان گناوه، که یکی از شهرستانهای گردشگری است راه اندازی شود.
مدیرکل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: کار فرهنگی باید با ظرافت و دقت خاص همراه با تکریم و احترام به مخاطب صورت گیرد و تلاش همه مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی بر ارائه خدمت درست و به موقع به مردم است.
وی تاکید کرد: تامین اجتماعی بزرگترین سازمان خدمترسان به مردم در حوزه بیمه کشور است و خدمات مختلف بیمهای و درمانی آن باید در قالب جهاد تبیین برای مردم بازگو شود.
مهرزاد اکبرپور افزود: برنامههای عملیاتی سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم در جهت تحول در خدمترسانی به مردم بوده و اجرای برنامههای تحولی در استانها بهطور منظم پایش و نظارت میشود.
مهرزاد اکبری پور مدیرکل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی در این جلسه فرهنگسازی بیمهای را از راهبردهای اصلی سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم برشمرد و تصریح کرد: تشکیل جلسات منظم با شرکای اجتماعی و اجرای برنامههای مختلف فرهنگی اجتماعی برای مخاطبان در سه حوزه کارفرمایان، بیمهشدگان و مستمریبگیران از جمله راهبردهای مهم در دوره مدیریت کنونی سازمان تامین اجتماعی است که با استقبال و همراهی خوب شرکا همراه شده است و مدیران و روسای شعب در استان ها باید در این زمینه نهایت تلاش خود را بعمل آورند.
وی از اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی بهعنوان یکی از مهمترین برنامههای سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: جذب بیمهشدگان جدید در راستای پایداری صندوق بسیار راهبردی بوده و این طرح با قوت در سطح کشور در حال اجرا میباشد.
مهرزاد اکبرپور در جلسه شورای اداری تامین اجتماعی استان افزود: تعمیم و گسترش بیمه به تمام مردم یک تکلیف قانونی برای سازمان تامین اجتماعی است و اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی نیز یک قدم بزرگ توسط این سازمان برای تحقق این امر قانونی و مهم است.
وی برای حل چالش های مدیریت منابع انسانی گفت: با توجه به بازنشستگی بسیاری از پست های مهم مدیریتی در سال آینده، جانشین پروری در دستور کار استان قرار گیرد و فراد شایسته، واجد شرایط برای احراز مشاغل کلیدی، انتخاب و پرورش داده شوند.
مدیرکل هماهنگی امور استانهای سازمان تامین اجتماعی از جلوگیری از فرار بیمه ای، لزوم حسابرسی دفاتر قانونی و همچنین استفاده از ظرفیت کارگزاری های رسمی به منظور افزایش بیمه شدگان جدید به عنوان ۳ موضوع مهم در حوزه وصول حق بیمه سازمان تامین اجتماعی نام برد که به گفته این مقام مسئول نیازمند دقت نظر و برنامه ریزی جدی هستند.
مهرزاد اکبرپور در این نشست با قدردانی از مدیر استان و مسئولین شهرستان و کارکنان گفت: با برنامه ریزی، اطلاع رسانی، توسعه فرهنگ سازی و تبیین اهداف سازمان شاخصه های مختلف سازمان را به مقامات استانی و شهرستانی و کارفرمایان کارگاهها تشریح تا با افزایش بیمه شدگان بتوان خدمات بیشتری برای مخاطبین جذب نمائید.
در پایان جلسه از همکار بازنشسته اکبر خضری به لحاظ تلاشها و زحمات در زمینه فرهنگ نماز و مهدویت در سازمان با اهدا لوح و هدیه قدردانی بعمل آمد.
false
true
false
true