×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
انتخابات ریاست محترم جمهوری و آزمون دیگر برای ملت شریف ایران اسلامی

به گزارش چغادک نیوز؛ رضا کرمی از فعالان سیاسی و اجتماعی استان بوشهر در یادداشتی نوشت: خداوند متعال به شیوه های مختلف بندگانش را امتحان میگیرد، گاهی از طریق دادن نعمت و ثروت و سلامت، گاهی از طریق آسیب های مالی یا جانی، تمامی امتحانات الهی حکیمانه و اهداف متنوعی دارد که از جمله اهداف الهی نیز آشکار کردن باطن انسانها است.

 

از سال ۵۷ که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و دست استکبار جهانی از کشور ایران کوتاه گردید، آمریکا و عوامل وابسته، دشمنی با ملت ایران را آغاز و به طرق مختلف وارد عمل شد؛ تربیت و تامین گروههای تروریستی و ترور شخصیتهای نظام در داخل قلمرو جغرافیایی ایران) شهادت مرتضی مطهری، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت بهشتی و ۷۲یار باوفایش، انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت رجایی و باهنر، ترور نافرجام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ده ها عملیات تروریستی دیگر…

 

آغاز جنگ تحمیلی و تجاوز به خاک ایران اسلامی که هشت سال به طول انجامید و ملت شریف ایران، به تبعیت از فرمان حضرت امام (ره) این دفاع را مقدس و بر خود الزم و واجب دانستند و در طول هشت سال دفاع مقدس، از جان و مال خود گذشتند؛ ولی نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی در دست دشمن متجاوز باقی بماند.

 

یکی دیگر از ابزارهای دشمن، بکار گیری تحریم های مختلفی بوده که بر علیه ملت ایران بکار گرفت و سال به سال بر شدت آن افزود؛ اما در این میدان مبارزه نیز، دشمن شکست خورد و خروجی آن برای ملت ایران؛ دسترسی به علوم و فناوری در سطوح مختلف، تولید کالاها و خدمات و حتی صادرات انبوه، استقلال در تولید، صنایع مختلف و حتی کسب رتبه های جهانی و دسترسی به خلاقیت و نوآوری ها در سطوح بین المللی بود؛ اما اخیرا حادثه ای تلخ دامنگیر کشور ایران اسلامی شد و همه اقشار مختلف جامعه را داغدار کرد و طی این رویداد تلخ، ریاست محترم جمهور و تنی چند از یاران با وفایش را از دست دادیم.

 

نقطه بسیار حائز اهمیت که لازم است مردم عزیز نسبت به آن دقت نمایند، اقدام رهبر فرزانه انقلاب در ساعات اولیه باخبر شدن از وقوع این حادثه بود.

 

همه ما میدانیم که بیشترین ضربه روحی بر اثر این حادثه متوجه وجود مقام معظم رهبری(مدظله العالی)شد؛ اما ایشان صبر و

بردباری را پیشه گرفت و سریعا اینچنین به مردم اعلام فرمودند: لیکن مردم عزیز مطمئن باشند که هیچ اختلالی در کار کشور بوجود نمی آید.

 

این سخن معظم له حامل این پیام بزرگ بود که ای مردم آگاه باشید که این کشور صاحب اصلی آن خداوند است و شما ملت به یاری خداوند عزیز به آینده درخشان کشور امیدوار باشید و هیچگونه شک و شبهه در خصوص اداره کشور در دل راه ندهید و از طرف دیگر به دشمن نیز هشدار داد که دلخوش نباش و بدان که مردم ایران هوشیار هستند و شما را کامل می شناسند.

 

بنابراین سریعا تکلیف مدیریت قوه مجریه را نیز مشخص فرمودند و اعلام داشتند که متولیان طبق قانون اساسی نسبت به برگزاری انتخابات در زمان مقرر باید اقدام نمایند.

 

این انتخابات به یاری خداوند متعال در تاریخ هشتم تیرماه برگزار خواهد شد و در این راستا تعدادی از رجال کشور خود را برای ورود به این انتخابات آماده کرده اند و شورای نگهبان در موعد مقرر صلاحیت آنان را اعلام خواهند کرد.

 

بنابراین می طلبد که افراد صاحب نظر در جامعه و اهل قلم و همه فعالان اجتماعی از هر قشر و گروه و جناح سیاسی تمام توان خود را بکار گرفته تا این انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار گردد و سعی بر این باشد فارغ از جناح سیاسی، کسی برای مردم معرفی شود که از سایرین توانمند تر باشد و بتواند این قطار را که در راه سیر صعودی کشور قرار گرفته و به خوبی در حال پیشرفت است سکان هدایت آن را در دست گیرد و هدایت نماید تا هرچه زودتر به مقصد رسد.

 

مردم ما به لطف و یاری خداوند عزیز در اداره کشور و عبور از مشکلات را اعتقاد و باور دارند و با امید به آینده همیشه در همه صحنه ها حضور فعال داشته اند و سرنوشت اداره کشور را بر اساس اصل دموکراسی با دستان خود رقم زده اند و پیروز میدان بوده اند و در این آزمون نیز به یاری خداوند پیروز و سربلند بیرون خواهند آمد و قلب امام زمان(عج) را از خود راضی و خوشحال خواهند نمود ، ان شاالله

 

ارادتمند همه آحاد مردم عزیز و شریف، فعال سیاسی و اجتماعی بوشهر، رضا کرمی

false
true
false
true
  1. اسفندیار جمالی

    ریس جمهور آینده باید فارغ از مسائل سیاسی جناحی حزبی و تشکیلات خاص باشند

    برای مردم باشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false