×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
واکاوی سخنان رهبری علیه اصلاح طلبان دوره اصلاحات

به گزارش چغادک نیوز: میلاد رمضانی از فعالان فرهنگی و رسانه ای استان بوشهر، در یادداشتی به بررسی طیف سیاسی اصلاحات در کلام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پرداخت و نوشت:امام خامنه ای در خصوص دولت روحانی فرمودند: یک دهه عقب ماندگی داریم.

 

شیمون پرز (نخست وزیر منحوس رژیم کودک کش صهیونیستی): اصلاح طلبان به نیابت از ما علیه نظام می جنگند و بزرگترین سرمایه ما هستند.

 

در دولت اصلاحات مقامات آمریکایی سفرهایی محرمانه با مقامات دولتی داشتند و در برخی موارد به بهانه بستن قرار داد های نفتی، رایزنی های پشت پرده ای با آنها صورت می پذیرفت که یکی از آن مقامات دیک چنی معاون وقت رئیس جمهور آمریکا (بعد از سقوط عراق گفت: مشکل ما مردم ایران هست و باید ریشه آنان را بسوزانیم) که با سیروس ناصری (نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت اورینتال کیش) ملاقات محرمانه ای داشت و قرارداد نفتی هالیبرتون-اورینتال بین این دو نفر انعقاد گردید؛ سفر دیک چنی در سال ۷۹ به منظور بستن قراردادهای نفتی صورت گرفت و در همین سفر هم به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد. (منابع: سازمان اسناد رسمی انقلاب اسلامی ،کتاب هشت سال سیاست خارجه دولت خاتمی)

 

بعد ها امام خامنه ای در ۱۳۸۵ در جمع مردم گرمسار از این سفر محرمانه پرده برداشت و فرمودند: قبلها دشمنان ما خیال می کردند زمینه را فراهم کرده‏ اند یا فراهم خواهند کرد و با یک حرکت دست مى‏ توانند کشور را از این رو به آن رو کنند.

 

آمریکاییها این حرف را گفتند چند سال قبل از این، عده‏اى از سیاسیون آمریکایى به طور محرمانه و مخفیانه که ما مطلع نشدیم، بعد که برگشتند مطلع شدیم  به ایران آمده بودند و با بعضى از محافل نامساعد با نظام نشست و برخاست کرده بودند؛ وقتى رفتند گفتند در ایران کسانى هستند که منتظر یک اشاره‏ى ما هستند تا علیه نظام شلیک کنند.

 

همچنین ایشان در خصوص فضای فعلی کشور افزودند: امروز حقیقت براى آنها روشن شده است، نه فقط نمى‏توانند سلطه پیدا کنند، حتّى لطمه هم نمى‏توانند بزنند، ملت بیدار و متحد است و ما دلهایمان به هم نزدیک است، ملت به مسئولان خود اعتماد دارد؛ مى‏داند که آنان آنچه مى‏کنند و آنچه مى‏گویند، براى شخص، براى قدرت و براى زر و زور نیست، با نگاه باز نیازها و مصالح کشور مشاهده مى‏شود و مردم هم تشخیص می‏دهند.

 

ایشان در خصوص عملکرد دولت اصلاحات و مجلس ششم فرمودند: اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی در مسئولیتی مشغول است؛ ولی آرمان های نظام جمهوری اسلامی را آنطور که امام بزرگوار ترسیم کرده است در دلش قبول ندارد اشغال آن پست برای او حرام شرعی است. (روزنامه جمهوری اسلامی ۱۹/۸/۸۰)

 

مقام معظم رهبری در ۱۳۸۷/۰۶/۰۲ درباره روند غرب باوری در برخی مسئولین اصلاحات و اظهار خوشحالی از توقف نامطلوب آن به اعضای دولت نهم می فرماید: روند غرب باوری و غرب زدگی را که متاسفانه داشت در بدنه مجموعه های دولتی نفوذ میکرد متوقف گردید این چیز مهمی است حالا یک عده ای در جامعه ممکن است به هر دلیل شیفته یک تمدن یا یک کشوری باشند اما این وقتی که به بدنه مدیران انقلاب و مجموعه های انقلاب نفوذ می کند چیز خیلی خطرناکی می شود این دیده میشد جلویش را گرفتید.

 

رهبر معظم انقلاب در ۱۹ تیر ۷۹ در جمع کارگزاران نظام تعریفی از اصلاحات واقعی کردند و فرمودند : در اجرای اصلاحات حفظ ساختار قانون اساسی و منشا بودن از اسلام برای قوانین و ساختار ها و گزینش ها باید به طور دقیق مورد توجه قرار گیرد طبق قانون اساسی اسلامیت بر همه اصول حاکم است و باید در اصلاحات رعایت شود با هرگونه تندروی باید مقابله شود و اجازه داده نشود خارجی ها و غربی ها در این کار دخالت کنند.

 

ایشان سال ۸۰ در جمع جوانان اصفهان فرمودند: متاسفانه یکی از مشکلات برخی مسئولین ما سستی ایمان و بینش انقلابی و مجذوب شدن به نسخه های سیاسی غربی است، کنار آمدن با دشمن به معنای تحقیر یک ملت و تامین خواسته های دشمن ملت است .کیهان ۱۳ آبان ۸۰

 

همچنین ایشان در خصوص طرح آشتی ملی محمد خاتمی فرمودند: یک عده ای یاد گرفتن تعبیرات آشتی ملی و این حرف ها را بزنند، به نظر من معنی نداره، مردم متحد هستند آنجایی که پای اسلام در میان است پای ایران در میان است پای استقلال در میان است پای ایستادگی در مقابل دشمن در میان است مردم با همه وجودشون ایستادند ممکنه در فلان موضوع سیاسی اختلاف نظر باشد که تاثیری نمی گذارد… چرا می گویید آشتی، مگه قهرند بله مردم ما با کسانی که به روز عاشورا اهانت کردند قهرند آنهایی که آمدند در روز عاشورا با قساوت و لودگی با بی حیایی جوان بسیجی را لخت کردند و کتک زدند بله ملت با اینان قهرند و با اینان آشتی نمی کنند آن کسانی که با اصل انقلاب بدند اصل نظام می گویند هدف ماست و انتخابات بهانه ماست البته آن ها عده ای کمی هستند در برابر اقیانوس عظیم ملت ایران یک قطره هستند چیزی نیستند این اقیانوس با یکدیگر منسجمند متحد است این اتحاد وجود دارد و روز به روز باید تقویت گردد (دیدار مردم آذربایجان بهمن ۱۳۹۵)

 

ایشان می فرمایند: عده ای(حسن روحانی) میگویند اگر برجام نبود جنگ در ایران حتمی بود؛ این دروغ محض! است. (دیدار مردم آذربایجان بهمن ۱۳۹۵)

 

رهبر انقلاب در دیدار با کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها در خصوص دولت حسن روحانی گفتند: یک دهه عقب ماندگی داریم، حل مشکلات اقتصادی نیازمند رشد بالا و مستمر است.

 

همچنین رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات مهم شان در گفتگوی مستقیم تلویزیونی با مردم  به ماجرای فایل صوتی ظریف اشاره کرده و فرمودند: این روزها سخنانی از برخی مسئولان شنیده می شود که مایه تعجب و مایه تاسف است و شنیدیم که رسانه های دشمن و مخالف جمهوری اسلامی این حرف ها را پخش کردند. انسان متاسف می شود وقتی این مطالب را می شنود، برخی با این حرف ها، حرف های خصمانه دشمنان را تکرار می کنند.

 

فرض کنید آمریکایی‌ها سال‌هاست از نفوذ جمهوری اسلامی به شدت ناراحت هستند، از شهید سلیمانی به خاطر این ناراحت بودند و به این خاطر ایشان را به شهادت رساندند، ما نباید حرفی بزنیم که این معنا را تداعی کند که داریم حرف آن‌ها را تکرار می‌کنیم چه در باره نیروی قدس چه شخص شهید سلیمانی.

 

و سخن آخر به اصلاح طلبان(حزب استحاله انقلاب): شما همچون حضرت علی(ع) سر در تنور چاه می کردید اگر در قلبتان ایمان و پروای جهنم بود، ریا بود و عبادت بود و غوغای سیاست بود ظهور فتنه بود و ذوالفقار حضرت علی(ع) در میان کم بود.

مراقب رای به نااهلان باشیم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false