×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
فتنه ای دیگر در راه است؛ اما خواب تشکیل دولت سوم روحانی هیچ وقت عملی نخواهد شد

به گزارش چغادک نیوز: سلمان گورکی از فعالان فرهنگی، سیاسی و رسانه ای استان در یادداشتی پیرامون سخنان اخیر محسن هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه مشارکت زیر ۴۰ درصد یعنی پیروزی جلیلی، مشارکت ۵۰ درصدی به معنای پیروزی قالیباف و ۶۰ درصدی یعنی موفقیت پزشکی؛ نوشت: تفکر جهادی و انقلابی هم در جهان غرب  مقبول است و هم در میان امت اسلامی اما برخی آن را افراطی برای مردم تفسیر می کنند.

 

شهادت آیت الله رئیسی و بازتاب جهانی آن برای دشمنان قسم خورده این نظام غیر منتظره و غیرقابل قبول بود؛ به شکلی که علنا و بدون پرده لب به اعتراض گشودند و از کشورهای منطقه و غربی که نسبت به همدردی با مردم ایران عکس العمل نشان داده بودند ابراز نارضایتی کردند و آنها را نکوهش کردند.

 

متاسفانه تفکر جهادی و انقلابی که امام (ره)بنیان گذار آن بود و شاگردان ایشان شهید بهشتی، مطهری، باهنر، رجایی، چمران، صیاد شیرازی، دانشمندان هسته ای در ادامه آن  و دیگرانی که در رشد وتعالی این تفکر تلاش کردند و دشمن با احساس خطر در همین زمینه با نقشه هوشمندانه با ترور برخی از آنها و همکاری و همراهی جریان فکری لیبرال و غرب گرا دانسته یا نادانسته باهر قصد ونیتی موفق شد این منش و دیدگاه را در جامعه و مدیران سطوح کلان کشور ما به مرور زمان به انحراف بکشاند  و گرایش واتکا به غرب را روزبه روز ترویج بدهد و این دیدگاه را افراطی وتندرو و غیرقابل کنترل و بی فایده معرفی کند، این یک واقعیت تلخ و غیرقابل انکار در سالیان گذشته است.

 

البته در دوره های دولتمردان نهم و دهم هم نیز تلاش هایی در زمینه احیای آن انجام دادند که ثمره آن معرفی و ایجاد چهره های مدیریتی جدید با این تفکر در سطح کلان کشور و مقطعی بود وآثاروبرکات ویژه ای هم در دوره خودش داشت به شکلی که درسال ۸۸دشمن این خطر را احساس کرد و از تمامی پتانسیلهای خودش با ایجاد فتنه تلاش جهت براندازی نظام کرد و متاسفانه با همراهی دشمنان و جاهلان داخلی لطمات جدی به پیکره نظام وارد کردند اما در معادلاتشان امام حسین (ع)و فرهنگ حسینی را درست درک نکرده بودند و همین موضوع و جسارت و وقاحتشان باعث شد پیچانه اشان درهم بشکند.

 

با این وجود دولت دهم  هم در ادامه و پایان ماموریت خودش نتوانست کار را به سرانجام برساند به دلایل مختلف که جای بحث آن فعلا نیست به انحراف کشیده شد.

 

در حال حاضر پرچمدار این نگرش  امام خامنه ای  می باشند که شاگرد صالح ایشان شهید جمهور آیت الله رئیسی توانست  گوشه ای اندک از این تفکر را به صورت عملی هم به آحاد مردم ایران و هم در سطح جهانی به نمایش بگذارد و نقش بی بدیل شهید امیر عبداللهیان هم در این عرصه نباید فراموش کرد که هنوز در تمامی اجلاسها و همایشهای جهانی که به هر برنامه ای تشکیل می شود و نماینده ای از ایران در آن شرکت داشته باشد تجلیل از مقام و منزلت این شهیدان بزرگوار انجام میگیرد که هیچ سابقه این چنینی به جز شهادت حاج قاسم سلیمانی در تاریخ حوادث این چنینی در جهان  سابقه نداشته است.

 

پس باید دریابیم که رئیس جمهور آینده ما در صورتی موفق خواهد بود که در راستای همین منش وتفکرپیش برود همین موضوع سبب گردیده تفکر اصلاح طلب و چپ گرای تندرو و بقایای جریان نهضت آزادی و متفکران جریان لیبرال و غرب گرا احساس خطر جدی کنند و برخی از عکس العمل های آنها به خلاف انتخابات مجلس شورای اسلامی که به قول خودشان تحریمش کردند نیز به همین دلیل است زیرا بقای خود را در تحریف و انحراف مجدد این تفکر و جریان فکری مدیریتی می دانند.

 

جهان ایران اسلامی را در این سه سال با این دیدگاه پذیرفته است و متوجه تغییر ملموس رویکرد مسئولان کلان نظام انقلاب اسلامی ما بعد از دوران ذلت بار دولت یازدهم و دوازدهم شده است و برای آن ارزش قائل است و در این میان تغییر رویکرد تمامی کشورهای منطقه غیر قابل انکار است و در مراسم تشییع خاکسپاری این شهدا نیز شاهد حضور و اعلام تسلیت وابرازهمدردی آنها بودیم و در این میان به عنوان مثال عکس العمل کشورهایی مانند تونس، بحرین و مصر برای خیلی از کارشناسان داخلی و خارجی جای تامل و بازنگری در تحلیل ها و داده های خود آنهاداشت‌ ولی همگی در یک موضوع اتفاق نظر داشتند و آن ایجاد و شکل گیری دیدگاه مدیریتی جدید در سطح مدیریت کلان کشور ایران و بسط و گسترش آن به کشورهای منطقه وجهان بوده است.

 

این موضوع نیاز به ساعتها تحلیل و بررسی دارد ولی کلیت آن ثابت می کند مردم آزاده جهان آمادگی پذیرش این دیدگاه را دارند آن نگرانی که سالیان سال برخی در جریان مهدویت ایجاد شبهه می کردند که روزی اگر امام زمان (عج)ظهور کند چگونه این همراهی شکل میگیرد و منطق احادیث و روایات موجود بر اساس کدام مستندات است پاسخ داده شده است.

 

این همراهی قابل درک واقعاامکان پذیراست، راهپیمایی اربعین نیاز نقطه عطف این جریان فکری بر مبنای نگرش مهدویت است ادامه دارد….

 

حتی در این تحلیل نامی از آقای قاضی زاده هاشمی و آقای مصطفی پورمحمدی هم نیامده که در برخی نظرسنجی ها از اقبال مردمی بیشتری نسبت به آقای پزشکیان برخوردارند.

 

جالبه جای دیگری آقای ابطحی هم ازدوقطبی انتخابات میان آقای قالیباف و پزشکیان نام برده که هیچ کدام از تحلیل هاهمچین نظریه ای را تایید نمی کند، بنده خدایی دیگر در اردوگاه شما نگران مناظرات و نقد آقای زاکانی نسبت به آقای قالیباف بود که باعث تمسخر کاربران فضای مجازی به دلیل دلسوزی خاله خرسی  شان قرار گرفته است.

 

با توجه به شناختی که از این جریان سیاسی دارم می بینم به دنبال جنجال سیاسی به هر قیمتی هستند تا بتوانند با ایجاد تنش دو دستگی در جریان انقلابی مانندسال ۹۲و۹۶آرای قشر خاکستری را به طرف خودشان بکشانند و با مشارکت پایین به خیال خام خودشان دولت سوم حسن روحانی را تشکیل بدهند.

 

البته جریان انقلابی ،مومن و متدین نیز باید مراقب باشند و با هوشیاری و تبیین مواضع رهبر انقلاب اسلامی بهترین شخص رابه مردم معرفی و به دام شیطنت های رسانه ای  این جریان غرب گرا گرفتار نشوند.

 

نگاه ما مشارکت بالا و انتخاب یک رئیس جمهوربراساس منویات مقام عظمای ولایت امام خامنه است و شک نداریم که ملت در این عرصه هم پیروز میدان خواهد بود این وعده خداوند است.که( حزب الله هم الغالبون )است.

 

خواب تشکیل دولت سوم آقای روحانی هیچ وقت عملی نخواهد شد، فتنه ای دیگر در راه است

 

جناب آقای محسن هاشمی تا منافع هم  حزبی ها و جریان سیاسی تان به خطر می افتد شما و همفکرانتان به میدان می آیید و تحلیل ارائه می دهید،پیام می دهید، دلسوزی میکنید، چرا در حوادث و ماجراهای دیگر مانند عملیات طوفان الاقصی، حمله به سفارت ایران در سوریه و پاسخ کوبنده ایران در وعده صادق خفه خون گرفته بودید، یادرخواب قیلوله بودید، نه برادرم اگه اونجا افاضاتی ارائه می دادید، کدخدایتان ناراحت می شدند، گرینت کارتها و ویزای آمریکای خانواده و هم حزبی های شما قطعا تمدید یا صادر نمی شد.

 

هیچ وقت برخلاف منافع رژیم تروریستی آمریکا و اسرائیل کودک کش اعلام موضع نمی کنید عجیب نیست، شرف ندارید، غیرت ندارید حداقل آزاده باشید.

 

حواسم نبود این واژه هادراردوگاه شماها جایی ندارد، اگر وجود داشته  تواین چندین سال مصداقی عینی ما ندیده ایم تا جایی که امام امت با بغض از سوختن دلشان برای آیت الله رئیسی یادمی کنند، باز نقشه فتنه  دیگری را دارید برنامه ریزی می کنید، هنوز کلیپ مادرتون در حمایت از میرحسین موسوی که ساده انگاری کرد ونقشه فتنه راحین انتخابات رالوداد گفت: اگر تقلب شد بریزید توی خیابان از یادمون نرفته است.

 

لازمه به استحضار تون برسانیم که بعد از دوران سیاه دهه نود که جریان لیبرال و اصلاح طلب همان هم حزبی های شما که همیشه توانسته با شیطنت و جنگ رسانه ای قسمتی از آرای خاموش مردم را در برخی انتخاباتهای گوناگون به دست بیاورد و با استفاده از کوتاهی حافظه تاریخی مردم، با دولت  حسن روحانی کشور را به انزوای سیاسی کشاندید و باعث مشکلات عدیده ای برای نظام و انقلاب اسلامی شدید، کشور را با بدهی های هنگفتی که در طول تاریخ انقلاب سابقه نداشت تحویل دولت بعدی دادید،انتظار سقوط دولت بعدی را به گواه اعترافات خود اعضای دولت دوازدهم در دوماهه اول دولت سیزدهم را داشتید.

 

درسال ۱۴۰۱باجریان سازی رسانه ای وسکوت هدفمندتان در حمایت از نظام و انقلاب فتنه مهساامینی را حمایت کردید،اما با مجاهدت شبانه روزی شهید مظلوم آیت الله رئیسی طی مدت سه سال کشور از این باتلاق هدفمند جریان غرب گرا خارج شد حالا که  موقع به ثمر رسیدن نتایج زحمات این شهید بزرگوار است، ایشان عمرشان به دنیا نبود.

 

یادمان نمی رود چه ظلم و ستم ها در فضای مجازی و حقیقی همفکران شما که فضای رسانه رانیز اختیار داشتند و دارند با این شهید بزرگوار انجام دادند، با تحریف غیرواقعی یک جمله، ناهارخورید چه جریان سازی کردید،ما فراموشمان نمی شود.

 

بر اساس منویات امام امت مبنی بر مشارکت بالا و انتخاب یک رئیس جمهور با رای بالا با نگرش انقلابی و حامی میدانی محورمقاومت که در بهترین شرایط و قدرت و هماهنگی منطقه ای در طول تاریخ موجودیتشان قرار دارند، تلاش دارید با القای یک تفکر و تحلیل غلط که در برخی از انتخابات ها شاهد آن بودیم شکست مفتضحانه تفکر خودتان را که ناشی از عملکرد مفتضحانه تان است را لاپوشانی کنید، بدا به حالتان که باز فکر فتنه ای دیگر باشید این بار دیگر مماشاتی درمیان نیست شک نکنید..

 

شما تلاش دارید القا کنید حتما مشارکت باید پایین باشد درحدود۴۰درصد تا مثلا آقای دکتر جلیلی که بر اساس اکثر نظرسنجی ها بیشترین حمایت مردمی راتا امروز در حال حاضر رادارد‌ و بیشترین همسویی با دولت سیزدهم وشخش شهید رئیسی را داشت، تحت شعاع قرار دهید.

 

در ادامه افاضاتتان مشارکت ۵۰درصدی را عامل پیروزی آقای قالیباف و۶۰درصدی را معطوف می کنید به آقای پزشکیان که در جبهه اصلاحات خودتان هم تا امروز نتوانسته به گواه مطالب منتشر شده خودشان حمایت آنچنانی را به دست بیاورد و با معرفی آقای ظریف به عنوان وزیر امور خارجه آینده خودش عملا خط فکری خودش را بیشتر نمایان کرده و تمامی ذلت های دهه نود و دوران سیاه و تلخ دولت روحانی را دوباره برایمان زنده کرد.

 

برادر ، آقای ظریف  به دلیل قصور شان در تنظیم متن برجام و القای اشتباه ماهیت برجام ، در مورد رفع کلیه تحریمها و عدم بازگشت تحریمها و خسارات تهدیدات اتفاق افتاده برای کشور و عقب ماندگی های موجود باید محاکمه می شد، نظام به هر دلیلی تا امروز مماشات کرده است که حتما مصلحتی درمیان است.

 

هنوز خاطره تلخ استعفای هدفمند ایشان بعد از دیدار سرزده و غیرمنتظره بشار اسد با رهبر معظم انقلاب که می توانست یک جریان عظیم رسانه ای را برای جبهه مقاومت به وجود می آورد، فراموش مان نشده است و هزاران هزار مطلب دیگر که خودتان  خوب می دانید،این تحلیل مشکوک شما یادآور نقشه اولیه فتنه ۸۸ و اعلام پیروزی آقای میرحسین موسوی قبل از اتمام رای گیری در حین برگزاری انتخابات است که جای بحث و تحلیل و تامل جدی دارد.

 

جالب است در این تحلیل اصلا نامی از آقای علیرضا زاکانی که به تانک انقلابیون معروف است وثبت نام ایشان هم باعث زلزله ای چندین ریشتری در اردوگاه اصلاح طلبان و غرب گرایان انداخت و موج شادی را در جریانهای مختلف انقلابی ایجاد کرده است ،برده نشده و به شکلی وانمود شده که ایشان اصلا در این انتخابات مورد اقبال عمومی قرار گرفته است که خلاف واقعیت چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی  است.

false
true
false
true
  1. ناشناس

    سلام شما شک نکن اگر آقای جلیلی به نفع آقای قالیباف کنار نرود و یا برعکس نفر اول انتخابات آقای پزشکیان هستش .تمام

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false