×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
جمعی از رسانه های استان بوشهر حمایت خود را از قالیباف اعلام داشتند+ اسامی

به گزارش چغادک نیوز: در این بیانیه آمده است:

 

شهادت آیت الله رئیسی داغی سنگین و ماندگار در دل مردم ایران برجا گذاشت. غم نبود این شهید نه تنها دل های مردم کشورمان بلکه مردم منطقه را نیز متاثر از فقدان این شخصیت کرد. اکنون که دست زمانه شرایط کشور را بدین صورت چیده، وظیفه اهالی رسانه، روشنگری و تبیین فضای کنونی است.

 

کشور اکنون در شرایط حساسی به سر می برد که البته با درایت رهبر معظم انقلاب، آرامش و امنیت همه‌جانبه‌ای در کشور حکم‌فرماست، اما میراث آیت الله رئیسی روی زمین مانده و قرار است به زودی فرد جدیدی سکان‌دار کشتی نیمه‌راه خادم جمهور شود تا آن را به مقصد برساند.

 

مردم شریف ایران اسلامی با رای به شهید رئیسی نشان دادند در انتخاب رئیس جمهور نگاهشان به سوابق، عملکرد و توانمندی شخص است.

 

ما اهالی رسانه نیز وظیفه خود می دانیم که با در نظر گرفتن شرایط و مصالح کشور فردی را به مردم معرفی کنیم که بتواند با قدرت، جسارت و شهامت و تجربه، هدایت کشتی نظام را با رهنمودهای مقام معظم رهبری برعهده گیرد.

 

فعالان رسانه باید ابتدا دور از هیاهو و جنجال‌ها و لجن پراکنی های کنونی در فضای مجازی، به تبلیغ نامزد مد نظر خود بپردازند و بعد او را به مخاطبان خود معرفی کنند. همچنین نباید این نکته را فراموش کنند که کوچکترین اشتباهی ممکن است کشور را سال ها عقب بیندازد و قطار پیشرفت را متوقف کند.

بدنه انقلابی جامعه نباید خاطرات تلخ و تجربیات دردآور ۸ سال معطل ماندن کشور و مدیریت با نگاه به غرب را در دولت تدبیر و امید فراموش کند. لذا رسانه‌های جریان انقلاب استان بوشهر ابتدا از تمام مردم دعوت می‌کنند تا با حضور حداکثری پشتوانه‌ای قدرتمند برای نظام و دولت به وجود آورند.

 

دوم با حفظ احترام به همه نامزدهای جبهه انقلاب و هواداران آنها، با بررسی های انجام شده در شرایط کنونی حمایت صریح خود را از آقای دکتر محمدباقر قالیباف به عنان نامزد اصلاح جریان انقلاب اعلام می نماییم و از همه افرادی که دل در گروی ایران و نظام مقدس و انقلاب اسلامی دارند خواهشمندیم دلسوزانه نسبت به آینده کشور، رای خود را به این مدیر با سابقه و کارآمد دهند.

 

سوم تمام امضا کنندگان این بیانیه نامزدهای جریان انقلاب را به اتحاد و همبستگی دعوت می کنند و اعلام می دارند در صورتیکه در ادامه انتخابات چنانچه جریان انقلاب روی گزینه دیگری به اجماع برسد، از نامزد نهایی این جریان حمایت خواهد کرد.

یقین داریم در پناه خداوند بزرگ و با درایت های حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بهترین آینده برای کشور عزیزمان رقم خواهد خورد.

 

لیست رسانه های امضا کننده به شرح ذیل می باشد:

 

  1. دریای جنوب
  2. سخن مردم
  3. مردم جنوب
  4. گام خبر
  5. شغاب
  6. فصل نامه «نامه شفیعی»
  7. دیدبان بوشهر
  8. سوک نیوز
  9. بوشهرنامه
  10. لیمر
  11. دیار جنوب
  12. راه بوشهر
  13. تنگستان نما
  14. صدای امواج
  15. ورزش آزاد
  16. دودکش
  17. کرانه بوشهر
  18. عصر دیلم
  19. هیرونی
  20. ندای جنوب
  21. پژواک بوشهر
  22. بوشهرنیوز
  23. نبض جوان
  24. جنوب ۲۴
  25. نخل جنوب
  26. صبح بوشهر
  27. کاوش بوشهر
  28. پرراس دشتستان
  29. صدای تنگسیر
  30. دیار عسلویه
  31. خارگ آنلاین
  32. پردیس جم
  33. مطاف دیر
  34. سیمای کوگانا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false