×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
درخواست شورای مشورتی ستادهای قالیباف در استان از نماینده قالیباف چه بود؟

به گزارش چغادک نیوز: نشست شورای مشورتی نیروهای انقلابی و ستادهای مرکزی و مردمی قالیباف با حجت الاسلام ادیب یزدی نماینده قالیباف در ستاد مرکزی و دبیر کشوری جامعه مبلغین این ستاد، در خانه معلم شهر بوشهر برگزار شد.

 

عباس تبرکی در این نشست اظهار داشت: ستادهای استان بوشهر متشکل از زحمت‌کشان جبهه انقلاب می باشند که محضر شما حضور دارند، ستادها در شهرستانهای ده گانه استان بوشهر تشکیل شده و شروع به کار کرده اند، ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا قالیباف که با اسلحه پیروزی وارد میدان شده است، پیروز این کارزار سیاسی شود.

 

رئیس ستاد مرکزی قالیباف در استان بوشهر خاطر نشان کرد: استدعا دارم پیام ما جهت طرح در مناظرات به محمد باقر قالیباف رسانیده شود که بوشهر استانی مرزی بوده ومعیشت مردم با دریا عجین شده است و همچنین شرایط حال حاضر مرز نشینان شرایط خوبی نیست؛ مردم منتظر هستند که این شرایط را از زبان قالیباف به صورت مشخص با عنوان اینکه وضعیت ته لنجی و وضعیت معیشت مردم بوشهر مناسب نیست در مناظرات بشنوند و همچنین اعلام شود که باید از نیروهای ما در پارس جنوبی  استفاده شود؛ چراکه اجحاف بزرگی مدتهاست در حق جوانان استان در این منطقه  صورت گرفته است، رئیس‌جمهور فقید کشور نیز تاکید ویژه ای به این موضوع داشته اند تا از نیروهای توانمند بوشهر در آن استفاده شود؛ ولی توجهی به این امر نشده است.

 

تیمور یزدان شناس از اعضای شورای راهبردی ستاد مردمی قالیباف در استان نیز در این نشست پیرامون معیشت مردم مطالبی را متذکر شد و اعلام کرد: درخواست همه نیروهای انقلاب آن است، که قالیباف کمیسیون عدم تخریب در انتخابات را راه اندازی کند و در مناظرات نیز مشکلات استانها بخصوص بوشهر را با اشرافیت کامل تشریح نماید تا موجبات دلگرمی مردم فراهم شود.

 

سردارانگالی هم در این نشست به تحلیل وضعیت منطقه پرداخت و گفت: باید کارهای بیشتری در بحث تبلیغات برای قالیباف انجام شود و از نیروها به نحو شایسته تری استفاده شود.

 

غلامعلی میگلی نژاد از دیگر سخنرانان این ستاد بود و گفت: من چند سالی مشاور قالیباف در شهرداری و هم دوره پزشکیان در مجلس هشتم بوده ام؛ لذا باید کاری انجام دهیم که مورد پسند خداوند باشد و به یقین باید اعلام نمایم بین این کاندیداها فردی که عملیاتی باشد و بتواند بار سنگین قوه مجریه را برعهده گیرد قالیباف است، نیروهای توانمند در استان زیاد است و موقعی که قالیباف پیروز میدان شد، خواهش دارم سهمی برای نیروهای استان در نظر گرفته شود و با وجود مشغله های فراوان باید در انتخاب مدیران میانی تا راس کشور نیز از توانمندی بوشهری ها استفاده شود.

 

حیدر عباس زاده نیز با بیان اینکه همیشه مردم ثابت کرده اند در که در صحنه ها حاضر هستند و قطعا مردم حضوری حداکثری را در پای صندوق های رای دارند، عنوان کرد: تلاش های خوبی در استان انجام شده و اعضای ستادها روزی ۲۰ ساعت در ستادها مشغول به فعالیت می باشند و رقابت بسیار جدی را با سایر رقبا شکل داده اند، مردم استان ناراحت می باشند که چرا وضعیت معیشتی آنها این چنین است و از توانمندی آنها در پست های مدیریتی استفاده نمی شود که امیدوارم با ورود قالیباف این نقیصه جبران شده و تدابیری اندیشه شود که از ظرفیت همه آنها در منصب های مهم استفاده شود.

 

لیلا انبارکی نیز به نمایندگی از بانوان  ابراز داشت: ده درصد قشر خاکستری در استان وجود دارد که مردد هستند به چه کسی رای دهند که در سطح کشور نیز این روند وجود دارد و لازم است تدابیری برای جذب قشرهای خاکستری اندیشه شده و با محمد باقر قالیباف در میان گذاشته شود تا با توان حداکثری بتوانیم پیروز میدان شویم.

 

حجت الاسلام ادیب یزدی در نشست با فعالین ستادهای قالیباف در استان به نقش پررنگ بانوان در پیروزی در انقلاب پرداخت و اظهار داشت: استفاده از نیروهای بومی و ته لنجی خواسته های اولیه  مردم بوشهر است و قطعا توقع زیادی نیست، ما در سایر استانها اینقدر نجابت و کم توقعی را نمی بینم که این امر از اخلاق مداری و نجیب بودن مردم بوشهر است.

 

دبیر جامعه مبلغین این ستاد در کشور، اظهار کرد: ما اعلام کرده ایم که ۵ کاندیدا باید به اجماع رسیده ویک نفر را انتخاب کنند تا دولت دست نااهلان و نامحرمان نیافتد و راه تمام نفوذی ها بسته شود و قول میدهیم نظر سنجی انجام دهیم که هر کدام محبوبیت بیشتری دارد بقیه بروند کنار و خودخواهی نکنند که تاکنون جوابی نداده اند و منتظر تصمیم نهایی این کاندیداها هستیم.

 

وی با بیان اینکه در ستادها باید با تمسک به حق و حقیقت و تقوا پیش رفت چراکه بیشترین واژه های  قرآن که تعداد آن ۴۰۰۰ وازه می باشد، تقواست، عنوان کرد: من راضی نیستم در ستادها آنقدر کار کنید که از خانواده غافل باشید و باید حتما زمانی را تحت اختیار خانواده قرار دهید.

 

حجت الاسلام ادیب افزود: در موقع اذان در هر شرایطی کار را کنار بگذارید و نماز بخوانید، ستاد های ما در کشور، مثل خیمه های امام حسین(ع) در کربلا است و باید در آن نماز بجا آورد،  استدعا دارم در ستادها تمرین خودسازی کنید، ما کسانی را در ستادها لازم داریم که خداجو باشند چراکه ما در ستادها باید در حال تربیت نیرو باشیم تا برای کشور بتواند مفید واقع شوند.

 

نماینده محمد باقر قالیباف عنوان کرد: غرض ما پیروزی محض در ستاد ها نیست، بلکه عمل به تکلیف است، ستادها  در کشور ستاد دفاع از آرمانهای انقلاب و پرورش نیروهای توانمند و کمکیار رهبری هستند.

 

وی با اشاره به اینکه باید شاغلین درعسلویه از مردم استان بوشهر باشند، عنوان کرد: باید در استان این اندیشه را اشاعه دهیم و کاری کنیم مردم حضور در عرصه انتخابات و تمامی صحنه ها را نصب العین خود قرار دهند، درصد خاکستری ها کم شود و در صف جریان انقلاب قرار گیرند و  اگر غیر از این باشد و مردم دیر به میدان بیایند قطعا نظام ضربه خواهد خورد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false