×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
 ستاد مردمی  پزشکیان در بوشهر با سخنرانی انصاری لاری افتتاح شد

به گزارش چغادک نیوز: سخنگوی ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران، گفت: وقتی به این نتیجه رسیدیم که در این موقعیت حساس کنونی که نیاز به تغییر و تجدید نظر در وضعیت حکمرانی است، ورود کردیم گرچه تمام مشکلات را خوب می دانیم و کاملا مشکل جوانان و اشتغال و مسکن و معیشت را می دانیم اما معتقدیم که روزنه ای هست  که فردایی بهتر ساخته شود.

 

قدرت الله رحیمی اظهار داشت: همه ما به وظیفه تاریخی خودمان عمل می کنیم و به حاکمیت می گوییم که ما به دنبال تغییر و اصلاح امور هستیم.

 

وی بیان کرد: در بوشهر به محض صدور ابلاغ حجت الاسلام پور فاطمی به عنوان محوریت این ستاد، برنامه ریزی شد و اعتقادمان نیز براین شد که مدیریت ستاد ها برعهده خود دوستان در همان شهرستان و تفکرمان این است که حکمرانی از بالا به پایین نباید باشد و دیدگاهمان نیز این نخواهد بود و باید همه به دوستانمان اعتماد کنیم و از همه مهم تر باید این را بدانیم که امورات بهتر است به دست جوانان این مملکت بیفتد و جمهوری اسلامی باید پوست اندازی کند و مدیران سابق نقش مشاور را داشته باشند که در ستاد دکتر پزشکیان به وضوح این مسئله مشخص است.

 

سخنگوی ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر تصریح کرد: پزشکیان آمده تا آنجا که می تواند امور را اصلاح و درست نماید، پزشکیان روسفید است روسیاهی برای کسانی است که به نظرات مردم توجه نکردند.

 

قدرت الله رحیمی اظهار داشت: ستاد مثل ادوار گذشته برقرار است و همه مردم از همه قشر و سن و جنسیت حضور خواهند داشت، خط کشی نکرده ایم و زن و مرد در کنار هم ایستاده ایم.

 

این مقام مذکور افزود: حجت الاسلام پور فاطمی تاکید داشتند که ستاد دکتر پزشکیان به روی مسؤولان گذشته و استانداران گذشته باز و از تجاربشان حتما استفاده خواهد شد و برخی از آن ها نیز استقبال کردند و برای سخنرانی ها هم سعی کرده ایم در وعده ها محتاط باشیم.

 

سخنگوی ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر تصریح کرد: اولین سخنران ستاد نیز از سوی  انصاری لاری اولین استاندار دولت خاتمی عصر پنجشنبه ساعت ۱۷.۳۰ برگزار شده است.

 

قدرت الله رحیمی افزود: تجمیع قدرت و ثروت در یک جناح قطعا باعث فساد خواهد شد؛ پس حتما به یاد داشته باشید که رئیس جمهوری انتخاب کنید که خواسته های مردم را رصد کند و با ورود چنین رئیس جمهوری اصلا جرئت تکرار ماجرای چای دبش به کسی داده نخواهد شد.

 

وی گفت: درد و رنجی که می کشیم با این درآمد سرشاری که داریم، هر روزی که خبر اختلاس و دزدی را می شنویم افسرده می شویم که چرا این پول ها که سرمایه ملی است نباید در سبد زندگی جوانان ما باشد؟

 

سخنگوی ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر تصریح کرد: مردم ناامید شده اند اما پزشکیان آمده تا امید را به مردم برگرداند و باید گفت در نا امیدی بسی امید است، مردم مردد هستند و خیلی ها می گویند دیگر بس است ولی فکر کنید اگر شما و من بنشینیم و قدمی برنداریم تا ثروت و قدرت در اختیار یک عده باشد، آیا مشکل زندگی ما درست خواهد شد؟ به قول دکتر ظریف رای ندادن، رای دادن به اقلیت است.

 

قدرت الله رحیمی در خصوص استقبال مردم از انتخابات این دوره اظهار کرد: برنامه ستاد ها در طول تاریخ ستاد ها کاملا غیر قابل پیش بینی بوده است.

 

او گفت:  مناظره ها را رصد کرده ام مردم با دو دیدگاه مواجه هستند یکی تاکید برتکرار روال گذشته و دیگری تغییر است که ما نمی گوییم پزشکیان با آمدنش همه چیز تغییر می کند خیر او در مقام قوه مجریه است و نباید این را فراموش کنیم.

 

سخنگوی ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر تصریح کرد: همینکه با مردم صاف و صادق باشد و همه تلاشش را برای تحقق مطالبات مردم نماید کافی است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false