×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با سخنرانی  پور کبگانی در بوشهر راه اندازی شد

به گزارش چغادک نیوز: ستاد انتخاباتی میثاق با ابراهیم،  سعید جلیلی در استان بوشهر شب گذشته در شرجی و گرمای بسیار شدید با حضور جمعی از هواداران جلیلی، در خیابان باغ زهرا شهر بوشهر در آئینی راه اندازی شد.

 

جعفر پورکبگانی به عنوان سخنران این آیین ضم تقدیر از مردم جهت حضور در این مراسم، عنوان کرد: امروز نگاه های کهنه و بی ثمر رنگ باخته است، در حال حاضر نیز دو جبهه وجود دارد، یکی جبهه انقلاب و جبهه دیگر که به انقلاب اعتقاد ندارند، کسانی که در انتخابات مجلس شرکت نکردند و رای خود را باعث تقویت نظام می دانستند و احساس می کردند که می توانند نظام را زیر سوال ببرند،  امروز سکوت کرده اند و برخی هم وارد کارزار انتخابات شده اند.

 

رئیس ستاد میثاق با ابراهیم، سعید جلیلی در استان بوشهر با بیان اینکه نگاه ما در انتخابات باید نگاه وظیفه باشد، افزود: امروز حضور شما در این شرایط جوی به تبعیت از رهبری است که بسیار ارزشمند است و امروز نگران نیستیم چه اتفاقی قرار است بیفتد چرا که جریان انقلاب پیروز خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه ما باید دقت کنیم رهبری در مورد انتخابات چه می گوید، اضافه کرد: هر کس رای به صندوق می اندازد به فکر نظام است و برای ما ارزشمند است، نگاه انقلابی باید با فکر انقلابی پیش رود و اگر با نگاه غربی پیش رفت، پیشرفت حاصل نخواهد شد.

 

جعفرپورکبگانی ناراحتی دنیا را نشان از اقتدار جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: ما اگر به دهه شصت نگاه کنیم و دولتی که دیدگاه دهه شصتی داشته باشد کشوری سربلند خواهد شد و اگر نگاه غربی داشته باشد قطعا رو به زوال گرویده خواهد شد، به جرات باید بگویم، جلیلی با دیدگاهی که دارد باعث اقتدار کشور شده و زمینه را برای پیشرفت، توسعه و اشتغال جوانان فراهم خواهد آورد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false