×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
 همایش هم اندیشی اعضای ستاد بانوان حامی قالیباف در بوشهر برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز:  روابط عمومی ستاد مرکزی بانوان حامی قالیباف در استان بوشهر خبر داد؛ همایش هم اندیشی اعضای ستاد مرکزی بانوان حامی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر، با حضور لیلا انبارکی رئیس ستاد مرکزی بانوان حامی محمد باقر قالیباف، منیژه شجری قائم مقام ستاد مرکزی بانوان حامی قالیباف، امیرحسین محتشم  معاون نظارت و بازرسی ستاد مرکزی، مسئولین کمیته ها و اقشار استان برگزار شد و طی احکامی روسای زیر مجموعه ستاد بانوان نیز معارفه شدند.

 

لیلا انبارکی ضمن تشریح برنامه های انجام شده در ستاد مرکزی بانوان استان، بر لزوم تلاش بیشتر برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات تاکید کرد و گفت: وظیفه همه ما شرکت در جهاد تبیین و تلاش برای افزایش مشارکت برای اعتلای ایران اسلامی است.

 

رئیس ستاد مرکزی بانوان استان بوشهر افزود: انتخابات امروز نماد جنگ اراده‌ها و صف‌آراییِ دو جریان‌متفاوت در مقابل یکدیگر است و عِرق ما به ایران اسلامی و دعوت از اطرافیان گره گشای این امر است.

 

منیژه شجری قائم مقام ستاد مرکزی بانوان نیز ضمن ارائه  گزارش کاری از فعالیت های صورت گرفته ، عنوان کرد: امروز نیازمند حضور پررنگ جوانان عزیزمان در انتخابات ریاست جمهوری جهت پرشور برگزار نمودن آن هستیم و باید آنان را به سمت جبهه  انقلاب هدایت کنیم و اگر امروز رای ما محمد باقر قالیباف می باشد برای این است که عملکرد اجرایی قابل قبولی در سمت های اجرایی داشته اند و می تواند برای کشور مفید واقع شود.

 

امیر حسین محتشم، معاون نظارت و بازرسی ستاد مرکزی  قالیباف نیز ضمن تشکر از فعالیت بانوان در این ستاد، به بیان راهکارهای جذب موثر و حداکثری بانوان و رای اولی ها پرداخت

 

در این نشست روسای ستاد شهرستان ها و کمیته ها به بیان مطالبی در خصوص فعالیت بخش های مختلف ستاد و کمک به جذب حداکثری پرداختند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false