×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
۳۰۰ مبلغ و مبلغه جهت حضور حداکثری نردم پای صندوق های رای در حال تلاش هستند

به گزارش چغادک نیوز:  حجت‌الاسلام محمد قادری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر با بیان اینکه این اداره کل در ۱۸ زیست بوم فرهنگی فعالیت می‌کند، در مورد انتخابات اظهار کرد: گفتمان‌سازی در زمینه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از راه اندازی موکب خدمت ویژه انتخابات در راستای گفتمان سازی و جهاد تبیین خبر داد و گفت:  در طرح منا ۳۰۰ مبلغ و مبلغه در سراسر استان در حال فعالیت می باشند که مردم را در قالب حلقه های ۸ نفر در محلات دور هم جمع کرده و آنان را جهت حضور در انتخابات تشویق می کنند و در این راستا نیز به صورت همزمان پویشی با عنوان مثل ابراهیم نیز جهت تبیین فعالیت های شهید جمهور در حال انجام است که به صورت محله محور انجام می شود.

 

قادری با بیان اینکه در عید غدیر خم ۲۷۳ موکب در استان بوشهر ایجاد می‌شود گفت: در برنامه غدیر در ۱۳ شهر و ۲ روستای استان بوشهر در مجموع به مسافت ۲۰ کیلومتر و ۴۰۰ متر جشن برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در مجموع در جشن غدیر ۶۳۹ موکب فعالیت می‌کند، افزود: ۳۶۶ موکب به‌صورت غیرمتمرکز و ۲۷۳ موکب سازماندهی شده در جشن غدیر فعال می‌شود که در مجموع ۶۳۹ موکب مشارکت دارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اطعام غدیر را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: پویش ۱۱۰ دیگ ویژه عید غدیر در استان بوشهر فعال شده و در این برنامه ۱۵۳ هیئت مذهبی استان بوشهر با پخت ۱۵۶۶ دیگ غذا ۲۷۸ هزار پرس غذا توزیع می‌کنند.

 

قادری با اشاره به اینکه در ماه رمضان گذشته در قالب طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» جمعیت تحت پوشش مخاطب ۳۰ آیه قرآنی قرار گرفت، توضیح داد: پویش زندگی با آیه‌ها در ماه محرم ادامه دارد و ۱۰ آیه با موضوع مقاومت مورد توجه قرار دارد.

 

وی با اشاره به فعالیت یک‌هزار و ۴۰۰ مسجد در استان بوشهر اضافه کرد: طرح «مسجد جامعه‌پرداز» در مساجد محوری با مشارکت ۶۰ امام جماعت در ۶۰ مسجد روستا و ۲۹ مسجد در حاشیه شهرها با نگاه فرهنگی اجتماعی اجرا می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false