×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
فعال اقتصادی اهل بوشهر مسئول ستاد فرهیختگان قالیباف در کشور گرجستان شد

به گزارش چغادک نیوز: طی حکمی از سوی ستاد انتخاباتی اقشار محمد باقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، کیارش ایراندوست به عنوان مسئول ستاد فرهیختگان قالیباف در کشور گرجستان منصوب شد.

 

تعیین مسئول ستاد در کشورهای خارجی برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای اولین در تاریخ کشور انجام شده و تنها ستاد فرهیختگان قالیباف بوده است که پای خود را فراتر از مرزها برداشته تا از توان حامیان خود در خارج از کشور نیز بهره ببرد و اقدام به صدور احکام مسئولیت در گرجستان کرده است.

 

انتخابات ریاست جمهوری همزمان در کشور و سفارت ایران در گرجستان نیز برگزار می شود و کیارش ایراندوست با رایزنی های متعددی که در این کشور انجام داده است، قرار است ایرانیان مقیم در این کشور را به حضور در پای صندوق های رای تشویق نماید تا به قالیباف رای اعتماد دهند و شاهد حضور حماسی مردم در این کشور نیز باشیم.

 

کیارش ایراندوست از چهره های انقلابی اهل استان بوشهر است که در ادوار مختلف انتخابات همیشه پای ثابت انتخابات در استان بوده و مسئولیت ستادهای متعددی را در انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شورای شهر بر عهده داشته است.

 

وی دکتری مدیریت می باشد و هم اکنون در شهر تفلیس کشور گرجستان مشغول به فعالیت اقتصادی بوده و به عنوان یکی از کارآفرینان مطرح این شهر به شمار می رود./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false