×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
انسجام نیروهای انقلاب به نفع سعید جلیلی در استان کلید خورد

به گزارش چغادک نیوز: در پی ورود سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ستاد مرکزی و مردمی سعید جلیلی در استان بوشهر، فعالیت خود را دو چندان کرده است و از همین رو جلساتی بین ستادهای قالیباف در استان و ستاد جلیلی برگزار شده و جلسات متعددی در راستای وحدت رویه و حفظ انسجام نیروهای انقلابی به نفع کاندیدای واحد جبهه انقلاب در این استان شکل گرفته است.

 

در روزهای آینده باید منتظر پیوستن ستادهای مختلف انتخاباتی کاندیداها و گروه های مختلف انقلابی در حمایت از کاندیدای جبهه انقلاب ماند.

 

در این راستا روح الله اسماعیلی در توئیتی، عنوان کرده است: از امروز در ستاد جبهه انقلاب برای همراهی، همدلی و هم افزایی نیروهای انقلاب در کنار هم جهت ادامه راه سید شهداء خدمت آیت الله رئیسی هم صدا خواهیم بود.

 

مجمع نمایندگان استان نیز طی بیانیه ای اعلام نموده: مجمع نمایندگان استان حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام می نماید تا مبدا کشور مبتلا به دولت سوم  روحانی و سیاست های غلطش نشود‌.

 

ستاد انتخاباتی زاکانی نیز حمایت خود را از جلیلی در استان اعلام کرده و از هواداران، ستادهای شهرستانی و ستادهای قالیباف در استان درخواست کرد جهت حفظ انسجام و وحدت با ستاد جلیلی در استان همراهی کنند.

 

مجمع جهادگران صنعت نفت ایران که از قالیباف در استان و کشور حمایت می کرد، طی بیانیه ای از همه شاغلین در صنعت نفت خواست از سعید جلیلی حمایت کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false