×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
دوئل رقابت بین ستادهای جلیلی و پزشکیان از منطقه دلوار شروع شد

به گزارش چغادک نیوز: رقابت ستادهای مسعود پزشکیان کاندیدای جریان اصلاحات و سعید جلیلی کاندیدای جبهه انقلاب در استان بوشهر به صورت ویژه ای در حال جریان است و در این راستا سخنرانی های رقابتی مسئولین دو ستاد نیز شکل دیگری را به انتخابات در استان داده و باعث ایجاد دوئلی بین دو ستاد شده است.

بر همین اساس امشب این دوئل در بخش دلوار دنبال شد و جعفر پورکبگانی  در حمایت از سعید جلیلی در منطقه سالم آباد بخش دلوار نشست بزرگی را با حضور فعالین و لیدرهای ستادهای قالیباف و جلیلی در بخش دلوار برگزار کرده و عبدالرسول عمادی مسئول ستاد پزشکیان در استان نیز با حضور در عامری بخش دلوار در جمع هواداران پزشکیان به ایراد سخن پرداخته است.

گفتنی است؛ در بخش دلوار سعید جلیلی با ۸۲۲۶ رای نفر اول انتخابات بوده، مسعود پزشکیان با ۴۴۵۰ رای نفر دوم، محمد باقر قالیباف با ۱۲۷۰ رای نفر سوم و حجت الاسلام پورمحمدی با۹۹ رای رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است و جعفر پورکبگانی نیز هم اکنون به همراه ستادهای قالیباف به دنبال آن است که جلیلی را در منطقه دلوار با آرا بیش از ۱۰ هزار رای مجدد پیروز میدان کند.

لازم به ذکر است: جعفر پورکبگانی مسئول ستاد میثاق با ابراهیم، سعید جلیلی اولین سخنرانی خود را در بخش دلوار برگزار کرده و قرار است سه شنبه شب با حضور در شهرستان دیلم، بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی نماز جمعه بندر امام حسن و ساعت ۲۰:۳۰ در در مهدیه ثارالله بندر دیلم نشست بزرگی را در جمع فعالین و هواداران ستادهای قالیباف و جلیلی برگزار نماید تا اجماع لازم بین دو ستاد انجام شود.

سخنرانی پور کبگانی در سطح استان به صورت منظم ادامه داشته و مقرر شده است سخنرانی پایانی خود را در اجتماع بزرگ هواداران جلیلی چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد قرآن واقع در خیابان عاشوری شهر بوشهر برگزار نماید.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false