×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری نشست شورای ادارای تامین اجتماعی برای خدمات رسانی بهتر به بیمه شدگان

به گزارش چغادک نیوز: جلسه شورای اداری تأمین اجتماعی استان بوشهر روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه در محل سالن کنفرانس شعبه دو بوشهر برگزار شد.

 

این جلسه با حضور محمد جواد بازدرهوا، مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر، معاونین و روسای اداره کل و شعب تابعه استان بوشهر برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه، بازدرهوا  ضمن تسلیت ایام سوگواری  حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش  و گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب، هفته تامین اجتماعی  را به همکاران ،بیمه شدگان،مستمری بگیران و کارفرمایان و کلیه شرکای اجتماعی تبریک و تهنیت گفت.

 

وی با تأکید بر اهمیت افزایش فعالیت‌ها در هفته تأمین اجتماعی، اظهار داشت: در راستای فعالیت های مطلوب همکاران به جامعه هدف می بایست در هفته تامین اجتماعی این فعالیت ها با تمام توان  حداکثر گردد .

 

بازدرهوا همچنین به برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: برپایی ایستگاه مشاوره و میز خدمت در مصلی‌های نماز جمعه، برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان تشکل‌های کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان، بازدید از مراکز تولیدی و کارگاه‌های صنعتی از برنامه‌های شاخص این اداره کل و شعب تابعه می باشند.

 

وی در ادامه از کارکنان به دلیل حضور فعال در انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی تشکر کرد و به منظور تعامل و همفکری کارکنان افزود : همکاران سعی کنند از شعب همجوار خود بازدید کنند و از تجارب کاری همدیگر استفاده نمایند.

 

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به نحوه جذب و بکارگیری نیروهای جدیدالاستخدام اشاره کرد و گفت: استخدام نیروی جدید در سازمان فقط برای پر کردن پست های خالی نیست؛ بلکه به این منظور انجام می شود که استعدادهای جدید و افراد مناسب می توانند به رشد و موفقیت سازمان ما کمک کنند .

 

بازدرهوا یادآوری نمود: کارگزاری‌های تامین اجتماعی نقش مهمی در ارتباط بین شعبه‌های تامین اجتماعی و بیمه‌شدگان دارند.

 

آن‌ها به عنوان حلقه‌های واسط، با هدف جلوگیری از گسترش بدنه اجرایی سازمان و همچنین تسهیل ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، تاسیس شده‌اند . لذا روسای شعب تابعه می بایست نظارت بیشتری  بر امور کارگزاریها داشته باشند.

 

در ادامه جلسه ، حجت الاسلام والمسلمین ، موسوی ، معاون ستاد امر به معروف استان بوشهر گفت : امیدواریم با مجموع اقدام‌های انجام شده با همکاری و هم‌افزایی ادارات و سازمان ها  به سمتی حرکت کنیم تا جامعه‌ به سوی تمدن اسلامی سوق پیدا کند.

 

موسوی اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال تقویت حکمرانی دینی و افزایش نقش آن در حل ‌مشکلات جامعه است و در این زمینه اهتمام جدی دارد.

 

وی ادامه داد: اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفت، اهمیت و ضرورت این دو فریضه را نشان می‌دهد که امام و یارانش در این راه شهید شدند

وی گفت: گسترش فریضتین راه‌های مختلفی دارد که می‌توان به تذکرهایی که می‌شود از جمله نصیحت، برخورد خوب و شایسته و عالمانه، دوستی و رفاقت اشاره کرد. همچنین باید از فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم و در زمینه وجوب فریضتین روایات را خلاصه و با جذابیت در فضای مجازی منتشر کرد تا اثرگذار باشد.

 

در پایان مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر از مسول ورزشی استان و ورزشکارانی که در المپیاد ورزشی سازمان تامین اجتماعی توانستند مقامهای برتر را کسب نمایند تقدیر و تجلیل نمود .

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false